Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Trening Ekebergsletta Torsdag 24.mai

Recommended Posts

Jeg og Blongo har igjen tenkt å trene på Ekebergsletta førstkommende torsdag. Vi kan fra 17.00 og utover.

Flere som vil slenge seg med? :)

Guest LXT

Jeg skal til dyrlegen for 12 ukers vaksine kl 17, men kan kanskje ta turen etterpå. Jeg kan ikke tenke meg at det vil ta særlig lang tid, men med litt kjøring kan kl fort bli 18. Men dere er vel der litt lenger enn det vil jeg tro :)

Jeg skal til dyrlegen for 12 ukers vaksine kl 17, men kan kanskje ta turen etterpå. Jeg kan ikke tenke meg at det vil ta særlig lang tid, men med litt kjøring kan kl fort bli 18. Men dere er vel der litt lenger enn det vil jeg tro :)

Vi kan møtes halv 6, og da er vi der nok hvertfall til halv 8 tenker jeg :) Så bare å komme når man kommer!

Guest LXT

Vi kan møtes halv 6, og da er vi der nok hvertfall til halv 8 tenker jeg :) Så bare å komme når man kommer!

Det høres helt perfekt ut, I'm in :)

Forumet fortsetter under annonsen

Jeg tenkte muligens å besøke besteforeldrene mine på torsdag, og de bor jo bare en drøy kilometer unna, så det burde jo kunne la seg kombinere på en eller annen måte. Jeg må bare finne ut hvordan. :P Det er liksom midt i middagstida, men hvis jeg ender opp med formiddagstur til dem kan det hende jeg og en hund eller to kommer. Får sjå!

• Like 2

Er dere på den nederste sletta, selve hundesletta liksom? Skal prøve å ta meg en tur innom for å se litt, enten med eller uten hund :)

Er dere på den nederste sletta, selve hundesletta liksom? Skal prøve å ta meg en tur innom for å se litt, enten med eller uten hund :)

Nei, vi er oppå sletta, på høyde med campingen, men på andre siden av veien :)

• Like 1

Nå ble det til at jeg dro inn til Oslo i dag i stedet, så da tviler jeg på at jeg kommer på torsdag. Med mindre noen har lyst til å kjøre meg. :innocent: Tar så mye tid med kollektivt herfra til Ekeberg.

Guest LXT

Nå ble det til at jeg dro inn til Oslo i dag i stedet, så da tviler jeg på at jeg kommer på torsdag. Med mindre noen har lyst til å kjøre meg. :innocent: Tar så mye tid med kollektivt herfra til Ekeberg.

Du skulle gjerne fått sitte på med meg, men jeg drar rett fra jobb og til dyrlegen, og så til Ekeberg. Så da kommer jeg fra en helt annen kant.

Robert og jeg trenger litt hjelp til å "bli sittende" og "bli liggende". Kanskje noen har lyst til å hjelpe oss litt med det i ettermiddag? :)

• Like 1

Robert og jeg trenger litt hjelp til å "bli sittende" og "bli liggende". Kanskje noen har lyst til å hjelpe oss litt med det i ettermiddag? :)

Hyggelig om dere dukker opp igjen :) Og ja, vi kan jo prøve ;)

Tenker å ta turen jeg :) Vet bare ikke om jeg skal ha med hund, tror faktisk bare det blir stress og mas.. pluss at han må sitte i bilen store perioder og det vil jeg ikke i denne varmen.

Han koser seg nok mye mer ute i skyggen her hjemme :)

Tenker å ta turen jeg :) Vet bare ikke om jeg skal ha med hund, tror faktisk bare det blir stress og mas.. pluss at han må sitte i bilen store perioder og det vil jeg ikke i denne varmen.

Han koser seg nok mye mer ute i skyggen her hjemme :)

Skulle blitt med meg heller da - jeg skal trene to i dag... men på VETHS, ikke Ekeberg.

Skulle blitt med meg heller da - jeg skal trene to i dag... men på VETHS, ikke Ekeberg.

Ikke sant :P Tenkte å leke fotograf istedenfor jeg :D

Men da blir det halv 6 regner jeg med? Passer isåfall veldig bra med tanke på litt mindre kø.

Koselig at du dukket opp, Siri :)

Det var hyggelig skravletrening i varmen det :) Bare teite hodepiner som skal plage nordmenn varmen :S

Øh, ja, jeg sovna, jeg. Så Robert og jeg gikk tur og øvde på å bade på Fornebu i stedet... Og i stedet for å øve på å ligge i mer enn 4 sekunder kan han nå ta begge forbeina oppi matskålen sin.

Vi kommer sterkere tilbake ved neste anledning :)

Forumet fortsetter under annonsen