Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Tur i Vestfold

Recommended Posts

Guest Kåre Lise

Skal nok manne meg opp til å bli med en gang men i morra er det familie og lunchbuffet på Villa Malla på Hurum? Har forstått det som at maten der ikke er verdt å gå glipp av så da har jeg gyldig fravær denne gangen sant?.. :teehe:

Skal nok manne meg opp til å bli med en gang men i morra er det familie og lunchbuffet på Villa Malla på Hurum? Har forstått det som at maten der ikke er verdt å gå glipp av så da har jeg gyldig fravær denne gangen sant?.. :teehe:

Såvidt godkjent :rofl:

Ble ikke tur på oss, noen som er interessert i tur i morgen? Vurderer å gå med hundetreff gjengen. Men vet ikke om de går i fra greveskogen nå som det Tønsbergmesse..

Forumet fortsetter under annonsen

Jeg vil som sagt gjerne på tur, men har ikke lappen. Ikke kan jeg gå langt heller :P Og ikke kan vi gå midt på dagen da Ozzy ikke takler varme så godt.

Jobber til 18.00. Men gjerne etter det hvis ikke det blir for sent.

Jobber til 18.00. Men gjerne etter det hvis ikke det blir for sent.

Hmm, da hadde jeg egentlig tenkt meg på trening :P hehe

Hmm, da hadde jeg egentlig tenkt meg på trening :P hehe

Skjønner :P

Formidler:

Hundetreff i Larvik Lørdag 2 Juni. kl.1700. Mellomhagen ungdomsskole. Ingen planlagte aktiviteter. Bare lek og moro for hundene :) velkommen de som vil :)

Nå kan man bruke messe området :)

Vi hadde hatt godt av strukturert LP trening :)

Trenger å trene på fellesdekk og tannvisning :)

• Like 1

Forumet fortsetter under annonsen

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Hei!  Vi har ei tispe på 4 år som vi nettopp har overtatt. Få dager etter vi fikk henne, startet løpetiden. Hun har nå blødd i snart 3 uker. Har lest på Anicura sine nettsider at for-brunst perioden der tispene blør kun skal vare i ca 9 dager, og så kommer det en ny periode hvor det kun er utflod og kanskje litt blod i 9 dager til. Så følger 70 "hviledager". Men dette stemmer jo ikke overens med tispa vår, iallfall? Når burde man begynne å bli bekyrmet? Og når tørr vi å ha henne sammen med ukastrerte hannhunder?  
    • Jeg ville gitt ham litt mer hodearbeid, og noe å tygge på inne. Det må jo ikke nødvendigvis være spiselig, men leker e.l. som han kan tygge på.
    • Mine hunder spiser heldigvis ikke pinner. Men jeg kjenner ei som har en BC som også spiste pinner. Som jo kan være ganske farlig. Hun var ekstrem streng med hunden, med en gang den ville røre en pinne, så var hun raskt ute å korrigere/avlede/ta pinnen vekk fra hunden. Hun sa hun ville bryte denne vanen så raskt som mulig, før vanen ble umulig å få vekk. Selv med en BC måtte hun bruke lang til, alltid ha kontroll på hunden. Men hun fikk heldigvis vekk uvanen med mye arbeid. (Border collier hører kanskje mer på hundefører enn mange andre raser? 😉)
      I skogen, hvor det er overflod av pinner, hadde hun hunden i bånd for å ha kontroll på henne. Hunden fikk kun gå løs der det var lite pinner, som på grusveier, stranden O.l.
    • Har dessverre ingen råd å komme med, har en pinnespiser selv. Min liker rett og slett å tygge og spise, og pinner er jo lett tilgjengelige ute. Det kan jo ha en sammenheng med stress, min bruker gjerne pinnespising som en overslagshandling, men jeg ser klart forskjell på den type adferd (som er sjelden) og når hun gjør det bare for å kose seg. Min er ikke så fiksert på pinnene, jeg kan lett få henne med meg videre. Utfordringen er når vi tar pauser. Jeg har nå bestilt tyggepinner fra kaffetre som visstnok er veldig holdbare og ikke fliser som vanlige pinner som jeg har tenkt å ha med på tur til pauser. Ja, jeg har betalt for en pinne 
    • Det er alltid gøy å oppdage nye raser, jeg tror jeg knapt har hørt om Field spaniel før du fikk Lotta. Du er veldig flink til å promotere rasen din da, jeg får lyst på en ut ifra dette hvertfall   Fine Lotta og Nora (og utrolig søtt bilde det av Nora som er pakket inn i dekken) ❤️ Jeg liker spaniels veldig godt, men de fanene på beina og halen og pelsen på øra er ikke noe for meg. Fielden har jo i det minste mindre pels enn cocker som du sier. Men er det vanlig å trimme ned fanene/den lange ørepelsen?
  • Nylig opprettede emner