Anette Skrevet 11. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. April 2012 Hvem blir med imorgen? jeg kan hente to stk på tbanen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. April 2012 Rapporter Share Skrevet 11. April 2012 Jeg må rett og slett se an, har veldig lyst, men har muligens lovet meg som sjåfør til typen. Gir beskjed dersom jeg får tid, når klokkeslett er det snakk om forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. April 2012 vel jeg tenkte sånn 18, om folk ikke kan før 19 så er det samme for meg marie skulle også se ann til imorgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. April 2012 Rapporter Share Skrevet 11. April 2012 Har ikke noe hund for hånden for tiden, dessverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. April 2012 Rapporter Share Skrevet 11. April 2012 Har ikke noe hund for hånden for tiden, dessverre Jeg har aldri vært så ofte på hundetrening som det året jeg bodde i Oslo uten hund. Soniser er hyggelige liksom, og setter alltid pris på å få en hundeløs med på trening som kan ta bilder, holde hunder, kaste ball, kommandere eller bare skravle. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. April 2012 Rapporter Share Skrevet 11. April 2012 Vi kommer imorgen p.s det skal være et program om fengsler på nrk kvart på 9 idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. April 2012 Rapporter Share Skrevet 11. April 2012 Jeg skal hente typen, men det er kl 15.00, regner med å være hjemme i god tid innen 18.00 så det er stor sjanse for at vi stikker hodet innom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. April 2012 Rapporter Share Skrevet 11. April 2012 Er ikke ved klubbhuset Siri, men rett ved Griniveien og Lyaskerelven. Heter Barketomta. Så ikke innlegget ditt før nå, det er altså den store fotballbanen man kjører forbi om man kjører opp til deg da. For der spilte jeg endel fotball da jeg var liten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. April 2012 Så ikke innlegget ditt før nå, det er altså den store fotballbanen man kjører forbi om man kjører opp til deg da. For der spilte jeg endel fotball da jeg var liten er kart i post 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. April 2012 Rapporter Share Skrevet 11. April 2012 er kart i post 1 Skal ta en titt, nå er jeg endelig på hjemme PC Det var der jeg trodde ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. April 2012 Rapporter Share Skrevet 11. April 2012 Det stemmer Siri Hender det er fotballtreninger der fortsatt, men er masse plass isåfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 11. April 2012 Rapporter Share Skrevet 11. April 2012 Jeg vil gjerne være med, men er ikke ferdig på jobb før litt over 18 i morgen, og det tar litt tid å busse og bane fram og tilbake for å hente hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Jeg må jobbe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Jeg vil gjerne være med, men er ikke ferdig på jobb før litt over 18 i morgen, og det tar litt tid å busse og bane fram og tilbake for å hente hunder Men du bor fremdeles på Hosle? For da kan jeg bare svippe innom å hente deg på vei opp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Men du bor fremdeles på Hosle? For da kan jeg bare svippe innom å hente deg på vei opp Selvom vi er der til 18 og begynner så er vi ofte der lenge så gjør jo ingenting om du henter henne og kommer litt over Har ofte trent til det var mørkt og man ikke ser noe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Åh, jeg ser alltid sånt litt for sent! Damn. Har svart på timeplangreia, da. Var ikke så ofte jeg kunne, gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Selvom vi er der til 18 og begynner så er vi ofte der lenge så gjør jo ingenting om du henter henne og kommer litt over Har ofte trent til det var mørkt og man ikke ser noe Er der til 18? Håper ikke jeg venter feil sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Er der til 18? Håper ikke jeg venter feil sted jeg var der 18:09 faktisk Super trening Vi holdt jo på i 3 timer Bilder kommer i egen tråd, må bare sortere blandt de 800 bildene som ble tatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 jeg var der 18:09 faktisk Super trening Vi holdt jo på i 3 timer Bilder kommer i egen tråd, må bare sortere blandt de 800 bildene som ble tatt Hihi ja jeg så deg omtrent like etter jeg skrev innlegget Det var en knall trening, jeg fikk mye motivasjon og vi kommer garantert til å dukke opp fremover! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 12. April 2012 Rapporter Share Skrevet 12. April 2012 Heeeeelt på andre sida av byen jo... Nei det blir kanskje litt langt i lengden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 17. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Jeg kan ikke før lørdag og da er det jo sonentreff, menne hva sier dere til neste uke? Jeg kan tirsdag,torsdag,fredag. Hadde helst likt torsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Jeg kan ikke før lørdag og da er det jo sonentreff, menne hva sier dere til neste uke? Jeg kan tirsdag,torsdag,fredag. Hadde helst likt torsdag Når/hvor sonentreff? Hvilken tråd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Sonentreff på ekeberg kl 13.00 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 17. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Når/hvor sonentreff? Hvilken tråd? http://hundesonen.no/forum/topic/62588-sonentreff-loerdag-21april-ekeberg-lill-er-der/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Kan noen trene førstkommende tirsdag? evnt om ingen kan så kan jeg og SiriE torsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts