Gå til innhold
Hundesonen.no

Treningssamling Oslo vest/bærum området - faste treninger


Anette
 Share

Recommended Posts

Som nevnt i oppstart av bærum hundeklubb tråden så ønsker jeg å få til mer faste treninger med soniser.

Mitt forslag er førstkommende torsdag 12.april kl 18:00

Sted Fossum: http://g.co/maps/wzt2k B er stedet for treningen og A er fra nærmest Tbanestopp.

Hvem blir med?

Jeg kan plukke opp 1-2 stk fra tbanen type 10-kvart på f.ex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ikke rømt noen fra Ila?? Var da en som hoppet på ei venninne av meg som hadde rømt derfra Men ikke forandre noe på plassen, dersom det ikke er langt å gå fra t-banen så er det jo veldig bra

Er det i orden om jeg kommer og ser på mens jeg øver valpen på å være alene i bilen? Jeg kan ta med sjokoladekakerester og kaffe på termos om det hjelper

http://www.doodle.com/qtpc42bvsetiugfn#table Doodle for å se når folk kan samles nestegang. Huk av på ja/nei/kanskje på de dagene som passer deg

Jeg syntes fossum blir litt for "øde" for meg, bussen dit kommer til teite tider og er vel et godt stykke å gå fra t-banen (om jeg ikke surrer helt)?

(også har jeg litt respekt for å surre oppi der alene etter mørket, nå blir det jo lenge og lengre lyst, har liksom fra barndommen fått beskjed om å være forsiktig oppi der pga Ila fengselet...)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes fossum blir litt for "øde" for meg, bussen dit kommer til teite tider og er vel et godt stykke å gå fra t-banen (om jeg ikke surrer helt)?

(også har jeg litt respekt for å surre oppi der alene etter mørket, nå blir det jo lenge og lengre lyst, har liksom fra barndommen fått beskjed om å være forsiktig oppi der pga Ila fengselet...)

Har du forslag til et annet sted å være ? som er mulig å kjøre til, komme kollektivt til og har ok plass og gjerne lys?

som sagt kan jeg ta med 1-2 i bilen fra tbanen, det tar 10min å gå, jeg gikk nesten dit sist veldig kjapt sist jeg trente der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan kanskje på torsdag, kommer tilbake til det. :)

ang. Ila så er det aldri noen som har rømt derfra, det er Norges sikreste fengsel.

Fossum er et barnevennlig rolig sted. Ikke så langt fra T - banen til treningsplassen heller. :)

Men bussene er teite ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Renate jeg tok visste feil. Jeg har sjekket statistikk på der skjønner du, ettersom jeg har drevet å gått spor alene oppi der om kveldene. Så jeg har følt meg helt trygg ettersom jeg har sett at det er 0 stykker som har rømt derfra.

Så ikke før nå at den statistikken kun gjaldt ett spesielt år. :P

Men det har sikkert bare blitt enda sikrere der nå i det siste... Uansett er Fossum et godt stykke unna og treningsbanen rett ved et boligfelt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan kanskje på torsdag, kommer tilbake til det. :)

ang. Ila så er det aldri noen som har rømt derfra, det er Norges sikreste fengsel.

Fossum er et barnevennlig rolig sted. Ikke så langt fra T - banen til treningsplassen heller. :)

Men bussene er teite ja.

Ikke rømt noen fra Ila?? Var da en som hoppet på ei venninne av meg som hadde rømt derfra ;)

Nå kommer jeg aldri aldri mer til å tørre å trene i nærheten der mer. Uæ! :blink: :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg ha bodd på Eiksmarka, men det var før det :) Det var en fange på fremstilling som drepte den kvinnelige vokteren han hadde med seg, rett utenfor fengslet, for noen år siden. Tenkte dere likte å vite det :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg ha bodd på Eiksmarka, men det var før det :) Det var en fange på fremstilling som drepte den kvinnelige vokteren han hadde med seg, rett utenfor fengslet, for noen år siden. Tenkte dere likte å vite det :lol:

Ja, også hun som ble drept oppe ved skytebanen...kanskje vi tenker på samme episode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så in your face Marie *ler* Folk blir drept som fluer der for tenk! :P

Jeg å trives dårlig på den siden der av Fossum, men på andre siden der AnetteH tenker, er det ikke så skummelt. Bortsett fra veien langs med bekken der, hvor det er masse mørke trær, dårlig lys og så lar vi fantasien løpe løs i hodet violent-smiley-019.gif

:ustol:

Sorry Anetteh :P Hvordan er park.plassene der? Er det lys på kveldene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for noen pingler dere er :P

Jeg skal jo fortsette med å gå spor alene oppi skogen her :aww:

Men det er parkeringsplass og lys (selv om det ikke har virket de to siste gangene jeg har vært der så har det alltid vært på i alle år frem til det.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for noen pingler dere er :P

Jeg skal jo fortsette med å gå spor alene oppi skogen her :aww:

Marie driver med ekstremsport hun, gærnedama! :aww:

Men det er parkeringsplass og lys (selv om det ikke har virket de to siste gangene jeg har vært der så har det alltid vært på i alle år frem til det.)

Takk for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med trening på Eiksmarka da? Der er det jo kun noen hundre meter å gå fra T-banen :)

En grusbane som ofte er opplyst lenge, hvor vi hadde noen treninger, var det ifjor vinter kanskje? Og to gressletter osv. Mye plass ihvertfall. Blir vel endel fotball utover sommeren, men det er steder og tider utenom.

Vet ikke hvor på Fossum dere tenker å trene, men om det er ved klubbhuset så er det mer en 5-10min å gå. (fra t-banen vel og merke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med trening på Eiksmarka da? Der er det jo kun noen hundre meter å gå fra T-banen :)

En grusbane som ofte er opplyst lenge, hvor vi hadde noen treninger, var det ifjor vinter kanskje? Og to gressletter osv. Mye plass ihvertfall. Blir vel endel fotball utover sommeren, men det er steder og tider utenom.

Vet ikke hvor på Fossum dere tenker å trene, men om det er ved klubbhuset så er det mer en 5-10min å gå. (fra t-banen vel og merke)

jeg la kart i første post :)

du må nesten legge kart tild er du tenker også :aww:

men er 10min fra tbanen å gå til fossum plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg la kart i første post :)

du må nesten legge kart tild er du tenker også :aww:

men er 10min fra tbanen å gå til fossum plassen.

Får ikke åpnet siden med kart på jobben, ei heller lagt til kart, skal se på det når jeg kommer hjem :)

Men det er ihvertfall 1-2min å gå fra Eiksmarka T-bane, rett bak senteret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke åpnet siden med kart på jobben, ei heller lagt til kart, skal se på det når jeg kommer hjem :)

Men det er ihvertfall 1-2min å gå fra Eiksmarka T-bane, rett bak senteret :)

Hvis du mener grusbanen bak barnehagen, så er det barnehagen MIN, så :) Det vet jeg hvor er og søstra mi bor like ved, så da kunne jeg besøkt henne og dere på èn gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener grusbanen bak barnehagen, så er det barnehagen MIN, så :) Det vet jeg hvor er og søstra mi bor like ved, så da kunne jeg besøkt henne og dere på èn gang :D

Nei det er Barnehagen min så! Briskehaugen sant?

Hihi, gikk du der også? Isåfall blir sonen bare mindre og mindre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo to barnehager der. Da jeg var liten var det bare èn. Eiksmarka barnehage. Tror jeg. Må spørre storesøster som måtte følge meg opp den bratte bakken hjem når hun kom fra skolen. Dritsur. Hun gikk på Eiksmarka. Broren min også, men jeg husker at han gikk på Eikeli. Jeg er fra Eiksveien, vet du :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Kjenner veldig på det samme. Da min var 11 tenkte jeg "jøss, er det dette som er gammel hund?", for jeg så ingen tegn til alderdom. Nå som hun er er 13 er det derimot veldig tydelig at hun er gammel i kroppen, mens hodet fortsatt vil så mye... Det knuser meg å se henne sånn.
    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...