Gå til innhold
Hundesonen.no

Fotograf på utstilling - noen som vil?


MonicaT
 Share

Recommended Posts

Hei.

Jeg er med å arrangere Fellesutstillingen som er Norges største utstilling for fuglehunder.

www.fellesutstillingen.com

Jeg leker litt med tanken på å ha med en fotograf som kan ta bilder av det meste som skjer, og kanskje ha egne BIR bilder (slik som NKK har). Jeg tar selv masse bilder av min rase, men rekker ikke over alle. For 2011 så mangler vi bilder av eks alle tre setter rasene og det er ikke noe gøy.

Så det burde være en som kan ta litt bilder i alle ringene og da evt BIR vinnerne (og kanskje BIM?)

Siden alt avhenger av pris, så er det ikke aktuelt å leie inn en dyr fotograf, men kanskje noen fra sonen kunne tenke seg et sånt fotoppdrag?

Og hva synes dere er ok pris for noe sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke være super fotograf. Det er bare at man har litt bilder av alle rasene fra utstillingen og fra BIS ringen, samt barn og hund. Og da gjerne bilde av alle BIR hundene, det kunne vært moro.

Vi jobber hele tiden med at denne utstillingen skal bli knall bra og har inne søknad om at alle rasene skal få storcert noe som hadde vært helt rått.

Men får starte med bilder.

Kanskje man kunne laget et sted hvor man kunne få tatt bilder av hunden sin også? Jeg bare tenker litt høyt. Nå er ikke fuglehund folk generelt så veldig opptatt av sånt, men gjør hunden det bra må det jo være moro med bilde (som da kan selges til eier evt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det? Om det ikke ordner seg med sonenfolk så har jeg en mann som liker å bruke speilrefleksen som kanskje kan være interessert (han har planer om å begynne med jakt, så fuglehunder er ikke helt feil heller). Send meg en melding om det er interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...