Gå til innhold
Hundesonen.no

N SE UCH PBIS Meisterhaus Puzzle'n'Play


Benedicte
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

...NEI, de er ikke stille at all når de skal gjennom sikkerhetskontroller! Jeg vet brått ALT om volumet på de små, vakre krekene! ...men hun er jo spinnvill og løper over alt - og er supersøt!

Pim tok storcertet på NKK Bergen i helgen! Stilte henne i unghundklasse og ikke junior denne gangen. Kritikken: Lovely size and body shape, beautiful head, short muzzle, super earset and carriage.

Haha, så herlige dere er! Pia skal få lov til å oppdatere om flyturen Pim var visst "litt" for stor for bagen sin, klagde "litt" når hun måtte låses inni der og sov visst ellers hele turen. Jeg

Posted Images

Søta! Har hun blitt kastet/ramlet ut i vannet? Hun ser veeeldig misfornøyd ut på de siste bildene, litt sånn som da Kamar ramlet uti isvannet på Gullfjellet ved parkeringsplassen. Han så ikke at det var vann under der han hoppet fra. :lol:

Haha! Hun var med uti flere ganger når vi badet, i starten var det ganske krise, men så roet hun seg og plasket rundt i flytevesten mens jeg holdt henne i nærheten av meg. Men når jeg slapp henne svømte hun inn til land raskere enn Cita liksom :P

Men flytevesten er gull verdt! Den tvinger henne til å svømme skikkelig med bra teknikk, og ikke loddrett som hun helst gjør :P

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pim :wub: At du ødela turskoene mine til 1000 kroner i går er helt greit etter dagens prestasjon!

Jeg hadde aldeles små forventninger til årets basenjispesial. Over 60 påmeldte basenjier, med tre tisper i unghundklassen. Pim vant unghundklassen, og bare det syns jeg var kjeeempestas, for vi hadde to tøffe konkurrenter!

Til slutt går vi inn i en enorm åpen tispeklasse, hvor Pim var den yngste. Og Pim ble trukket ut blant de seks beste, foran flere championtisper! :D

Fire av disse seks var champions, i tillegg til vinneren av åpen klasse. Pim havnet som nummer seks, og dermed glapp certet! Hun har de certene hun trenger, men guuud så stas det hadde vært å få spesialutstillings-certet når det var så innenfor rekkevidde! Hun fikk reserve-certet da :) Jeg hadde jo egentlig null forventninger, men når man først kommer så langt så håper man jo litt. Men jeg er SÅ fornøyd med snuppa. Hun er så cool og i dag var hun bare en drøm i ringen. Hun stod bra uten å tulle og hun løp uten å fjolle. Sikkert fordi hun var helt utslitt i varmen og etter å ha flørtet hett med Kamar :D (stakkars Jippi, cheating boyfriend!)

575448_10151689480871303_341871344_n.jpg

Pim har tatt hele dagen med stor fatning, og bare ligget på ryggen på fanget mitt helt henslengt. Hadde hun hatt en øl i labben så hadde hun blitt forvekslet med Homer Simpson, derfor er det litt morsomt at det første som står i kritikken til Pim er Super feminin. :D

Super feminin, herlige proporsjoner, tiltalende feminint hode, bra skalle, velformede øyne, fine ører. Passe benstamme, tilstrekkelig masse på kroppen, god lårbredde, ok hale.

Beveger seg utmerket fra alle hold, herlig temperament, velvist, bedre vinklet bak enn fremme.

Fiiine Pim :wub: Flere bilder kommer nok :)

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Jeg syns overlinjen hennes ser litt dårlig ut på disse bildene, jeg. Kan det bedre seg om hun legger enda litt mer på seg? Skulle gjerne hatt henne et halvkilo opp i vekt, og jeg syns ikke at overlinjen har sett så "mager" ut tidligere.

Bildene er tatt av Silje England Garshol :)

post-80-0-56878000-1370212647_thumb.jpg

post-80-0-05107100-1370212711_thumb.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin Pimelim! :):ahappy:

Takk! :D

Hun ser da virkelig nydelig ut lille Pim! Jeg må si jeg liker dem så slanke jeg.. liker at de er litt "lean and mean killing machines"!

Jeg er enig, jeg syns hun er i perfekt hold nå, men hun så litt skranglete ut på løpebildene :P

Hun er så skjønn! :wub:

Takk :wub:

Synes Pim er fin, jeg! Og Kamar er selvsagt helt enig. Jeg vet ikke om det kan ha noe med varmen å gjøre, at de "trekker seg litt sammen" (det var jo veldig varmt på lørdag!)?

Ja, de fant virkelig tonen de to! :lol: De var skikkelig herlige sammen!

Aner ikke hvorfor jeg syns hun så rar ut på løpebildene, men ryggraden ble liksom så synlig :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pim er fin! Nydelige bevegelser. Tror ikke hun skal legge på seg en hel halvkilo. Overlinjen hennes er fin den! Tidvis tendens til avfallende kryss, men spørs litt hvordan hun vises også, og varme/ kulde har stor innvirkning. Flinkeste Pim'stern! <3

(Ikke fortell Jippi at jeg sier dette. Pim er hennes argeste konkurrent. Om Kamar altså. Chickfight! Hun SÅ at Kamar sniffet Pim-stump, og insisterer heftig på at Pim viser seg fram og flørter helt uten skam! Kamar er tilgitt. Pim er åpenbart manipulerende.)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pim er fin! Nydelige bevegelser. Tror ikke hun skal legge på seg en hel halvkilo. Overlinjen hennes er fin den! Tidvis tendens til avfallende kryss, men spørs litt hvordan hun vises også, og varme/ kulde har stor innvirkning. Flinkeste Pim'stern! <3

(Ikke fortell Jippi at jeg sier dette. Pim er hennes argeste konkurrent. Om Kamar altså. Chickfight! Hun SÅ at Kamar sniffet Pim-stump, og insisterer heftig på at Pim viser seg fram og flørter helt uten skam! Kamar er tilgitt. Pim er åpenbart manipulerende.)

Stakkars stakkars Jippi, Kamar flørtet med Pim heele tiden og han la ikke engang skjul på det når Jippi var i nærheten! Men som Anette sier, han vil bare ha en onenightstand med Pim, mens Jippi vil han bli gammel og grå med :D

Marie: Den er kjøpt på hennes og mauritz! :-)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Ikke fortell Jippi at jeg sier dette. Pim er hennes argeste konkurrent. Om Kamar altså. Chickfight! Hun SÅ at Kamar sniffet Pim-stump, og insisterer heftig på at Pim viser seg fram og flørter helt uten skam! Kamar er tilgitt. Pim er åpenbart manipulerende.)

Stakkars stakkars Jippi, Kamar flørtet med Pim heele tiden og han la ikke engang skjul på det når Jippi var i nærheten! Men som Anette sier, han vil bare ha en onenightstand med Pim, mens Jippi vil han bli gammel og grå med :D

Kamar sier at det er nok av ham til alle! :aww: Men det er så kult å se på de tre, altså. Han kunne gjerne hoppet i høyet med Pim (selv om Pim sier de bare kan leke, for det er mye morsommere!), og Jippi er liksom bestevenninna hans (en sånn som man blir gammel og grå med!).

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars stakkars Jippi, Kamar flørtet med Pim heele tiden og han la ikke engang skjul på det når Jippi var i nærheten! Men som Anette sier, han vil bare ha en onenightstand med Pim, mens Jippi vil han bli gammel og grå med :D

Marie: Den er kjøpt på hennes og mauritz! :-)

Ja, det er jo den de hadde en periode, men som jeg aldri fant :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...