Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skjer i Trondheim?


Zitka
 Share

Recommended Posts

Guest Christine

Hvis noen vil gå spor og vil ha noen å trene med er det bare å varsle! Har ikke gått på noen år, og har innmari lyst til å begynne med tøtta, men jeg trenger garantert noen til å rettlede oss litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 268
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har meldt meg på

Nidaros brukshundklubb har ledige plasser på lydighetskurs med Maren Teien 14-15. juni.

Jaaaaa

Posted Images

Bli med på SMELLER KURS! Sportshunder anrangerer smeller kurs fra femte mai, men det er bare to påmeldte (må helst være minst tre.) Det virker som en superartig nestesport!

"Smeller er hundesporten for alle som liker nesearbeid - og utfordringen som ligger i at hver konkurranse byr på nye lukter og søksområder, som er ukjente for deltakerne!"

http://player.vimeo.com/video/71539347

Bli med, bli med bli med!

http://www.sportshunder.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Jeg trener ikke spor for tida, men kunne jo tenkt meg å bli med å trene felt. Kanskje jeg til og med kunne børste støv av den hunden min som kunne gå spor for noen år sida :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener ikke spor for tida, men kunne jo tenkt meg å bli med å trene felt. Kanskje jeg til og med kunne børste støv av den hunden min som kunne gå spor for noen år sida :P

Jeg kunne også tenkt meg å trene felt, men vi er ikke gode da. Har kun gjort det noen ganger etter instruks fra Malamuten etter hun var på kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer det noe gøy for en uerfaren jypling himmelspretten? Type uoffisielt lp-stevne eller et spennende kurs man kan være på som helt nybegynner? Evt. en utstilling vi kan sosialisere på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Jeg kunne også tenkt meg å trene felt, men vi er ikke gode da. Har kun gjort det noen ganger etter instruks fra Malamuten etter hun var på kurs.

Lyst til å trene felt i morra? Jeg har hele dagen ledig. Ikke bare Tonje da. Alle som vil :) Kan sikkert legge litt spor også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Lyst til å trene felt i morra? Jeg har hele dagen ledig. Ikke bare Tonje da. Alle som vil :) Kan sikkert legge litt spor også :)

Jeg skal i konfirmasjon i morgen, men blir veldig, veldig gjerne med en annen gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst til å trene felt i morra? Jeg har hele dagen ledig. Ikke bare Tonje da. Alle som vil :) Kan sikkert legge litt spor også :)

Jeg tror ikke jeg rekker det i dag, men hva med imårra? Fra morningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Jeg tror ikke jeg rekker det i dag, men hva med imårra? Fra morningen?

Da skal jeg trene lydighet :) lydighet fra ca 12, så vi kan jo ta felt kl 10 eller noe sånt. Om vi bare trener felt tar det ikke lange tida. Og så ned på øra og trene lydighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg trene lydighet :) lydighet fra ca 12, så vi kan jo ta felt kl 10 eller noe sånt. Om vi bare trener felt tar det ikke lange tida. Og så ned på øra og trene lydighet :)

Jeg burde i grunn trene lp jeg også, så vi kan heller ta felt en annen dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Jeg burde i grunn trene lp jeg også, så vi kan heller ta felt en annen dag :)

Kan jo trene felt først, men jeg er ihvertfall på Øra fra ca kl 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Onsdag 1.oktober kl 1900:

Åpent møte i NKK region Trøndelag i Hoppbygget, Granåsen,1 oktober kl. 19.00 der "dopingjeger" Anne Grete Sætrang informerer om NKKs dopingregler som gjelder alle hundeaktiviteter innenfor NKKs aktiviteter med hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har så lyst til å dra, men typisk at det kræsjer med jobb den 29. okt.. :(

vet du om de kommer til å kjøre flere slike kurs/seminarer utover? :)

Hvis det blir vellykket gjentar vi det nok til våren 2015 eller høsten 2015. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...