Guest janson Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Kjempebra jobba! Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 En hel tråd jeg har gått glipp av! Herlige hunder og nydelige bilder . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Jeg synes de bildene hvor hundene poserer sammen er så kule!! Med potene oppå skuldrene og greier, ser ut som om Vegas holder rundt broren sin Gratulerer med opprykk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 19. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2014 Schæferhundklubbens blogginnlegg med noen bilder fra sist stevne Meg og Vegas i ringen!http://nschk.blogspot.no/2014/10/hstutstillingen-2014-lp2-et-par-glimt.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2014 Fant ikke på direktelinken men! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 20. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2014 To nydelige gutter Nico er rå flott! Jeg er så svak for prikkehunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 12. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Må bare poste en filmsnutt av Vegas som trener neseprøve :-D vi har vell trent neseprøva 6-7 ganger eller noe og det er så gøy å se at han allerede har begynt å skjønne hva poenget er! men Nico brukte jeg post it lapper og tok det hele i musesteg, men på vegas har jeg bare gjemt neseprøva i gresset og deretter lagt en haug pinner, deretter avansert gradvis. Superfornøyd med gutten min :-D Vegas trener neseprøve: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Så flink! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 24. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2014 Vi er på oppdal i julen og her er det jammen kaldt. Det var 13-14 minus når vi var ute på tur tidligere i dag Nå er det minus 19 grader Vi har hatt en fin tur med Schæferen Holly og hennes eier med mye snø og digg. På starten av turen med frost i kragen og værhårene Vegas ELSKER snø og kulde! Det må være husky i den hunden Lek med Holly Holly mente at snøbasking var på sin plass! Da ble vegas SÅÅÅ glad! Begynner å bli forfrossen! Skrulle Når man ikke finner pinner så er det snøballer å bære på På slutten av turen var han helt frissen Det var holly også! Snøbanditter Partners in crime! GOD JUL ALLE SAMMEN! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 24. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2014 Så fine bilder og hunder! Rim i værhår er nydelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2014 For en fin schæfer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2014 Haha for noen bilder! Druknet gal kelpie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Så fine bilder du tar sjarmerende snøhunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Hahahahaa, flotte bilder - og kelpier er liksom ikke alltid like smarte på bilder.. *flirer av snøspøkelsene* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2014 Det siste bildet der er bare helt ubeskrivelig For en skjønn og rar hund du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 30. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2014 Takk :-D Vegas går som oftest under kallenavnet Skrulle, fartsfantomet og mr null impulskontroll :-D morsom hund!! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 1. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2015 Så søte med isbart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2015 Flotte bilder, av flotte hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 27. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 JIPPIIII :-D Kelpieskrullen min bestod i går NKK's kåringsprøve. Bilder og poeng kommer ut senere. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 27. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Mobilbildene Legger ut bedre bilder og skriver litt om prøven i kveld! Her er et par bilder + poengene! Etter konkurransen! Veldig fornøyd eier og Vegas Her er vi i skogen. Står og venter på dommerne ved sporstart. Kjempenervøs eier, Vegas lurer på om vi skal begynne snart. Hanskene klare slik at man ikke får brannsår Poengene Dommerne var veldig strenge, spesielt på lineføring og fvf. Det var her halvparten av ekvipasjene røk ut. GODKJENT! JIPPI 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Gratulerer med fine resultater! Vegas er kjempesøt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Gratulerer Så deilig at det er ferdig da, for din del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 28. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Bildene fra prøven Lineføring Forter seg for å hente apporten!!! Opptak! Fort fort fort hjem igjen! Fritt hopp over hinder. Fornøyd hund og eier som springer ut av "ringen" for å belønne JIPPEY! @Crush var også på prøven Selskapsdamen! Fikk da hilst på og tatt noen bilder av fineste schæferen Holly. Som igrunn er den første schæferen jeg har virkelig likt (som jeg har møtt RL). Et par bilder bare. Hun får evt dele det hun vil i sin egen tråd, hehe... fvf Fineste Holly Ellers da så vil tråden til hundene mine snart skifte navn igjen!! 6 juni kjører jeg til sverige og henter hjem en brun kelpievalp. Cefeus Blazing Phoenix blir hans navn, Phoenix til daglig Får se hva jeg da kaller tråden. "Skrullene og prikken" er ett alternativ eller "prikkedyret & co". En av disse! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. April 2015 Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 Oi så spennende med valp! Og gratulerer med bestått! Han går kjempefint på bildene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Bildene fra prøven Lineføring Forter seg for å hente apporten!! Opptak! Fort fort fort hjem igjen! Fritt hopp over hinder. Fornøyd hund og eier som springer ut av "ringen" for å belønne JIPPEY! @Crush var også på prøven Selskapsdamen! Fikk da hilst på og tatt noen bilder av fineste schæferen Holly. Som igrunn er den første schæferen jeg har virkelig likt (som jeg har møtt RL). Et par bilder bare. Hun får evt dele det hun vil i sin egen tråd, hehe... fvf Fineste Holly Holly har ikke en egen tråd hun Var veldig koselig å se dere igjen, og gleder meg til å se ny kelpievalp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts