Gå til innhold
Hundesonen.no

Staffene Aïda & Twiggy


Teserere
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Svar 591
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud, vi har fått opprykk til elite idag Jeg har ikke landet enda, og det har egentlig ikke helt gått opp for meg enda. Dette er så stort for meg, dette har jeg jobbet mot lenge, og endelig er d

Da får jeg si Velkommen til familien Twiggy! Sent fra min SM-G850F via Tapatalk

Twiggy har blitt junior allerede  Har ikke planlagt utstilling i nærmeste fremtid, men bror og søster debuterte i helgen, og smellvakre broshan klinket til og vant juniorklassen og ble 4. beste hannhu

Posted Images

  • 1 month later...

Hjemme fra LPstevne. Dagens mål var å ha det gøy i ringen, og at jeg skal drite i hvordan øvelsene går og ha like mye driv i hver ny øvelse. Jeg har også skiftet taktikk ift hvordan jeg roser Aïda, og det hjalp veldig for å holde henne oppe gjennom programmet! Pga regn ble poengene lavere, men det er helt forventet. Lille naken-Aïda syns det er ekkelt :lol: Vi må trene mer i regn :) Jeg er veldig fornøyd - med meg selv for en gangs skyld :D Vi endte opp på en fin femteplass :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra LPstevne. Dagens mål var å ha det gøy i ringen, og at jeg skal drite i hvordan øvelsene går og ha like mye driv i hver ny øvelse. Jeg har også skiftet taktikk ift hvordan jeg roser Aïda, og det hjalp veldig for å holde henne oppe gjennom programmet! Pga regn ble poengene lavere, men det er helt forventet. Lille naken-Aïda syns det er ekkelt :lol: Vi må trene mer i regn :) Jeg er veldig fornøyd - med meg selv for en gangs skyld :D Vi endte opp på en fin femteplass :ahappy:

Wiii :D Så bra!

Aida er forøvrig verdens kuleste staff :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra LPstevne. Dagens mål var å ha det gøy i ringen, og at jeg skal drite i hvordan øvelsene går og ha like mye driv i hver ny øvelse. Jeg har også skiftet taktikk ift hvordan jeg roser Aïda, og det hjalp veldig for å holde henne oppe gjennom programmet! Pga regn ble poengene lavere, men det er helt forventet. Lille naken-Aïda syns det er ekkelt :lol: Vi må trene mer i regn :) Jeg er veldig fornøyd - med meg selv for en gangs skyld :D Vi endte opp på en fin femteplass :ahappy:

Fy søren for en bra innstilling!! Dere kommer langt med den strategien :) Grattis!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superhunden min! Og flinke meg :icon_redface: Idag hadde vi det gøy i lydighetsringen! Og for en herlig følelse jeg hadde når vi gikk ut av ringen, vi hadde vunnet uansett vi, for Aïda holdt koken gjennom hele programmet :wub: En aldri så liten smultring på ruta, men det bryr jeg meg ikke noe om. På resten av øvelsene fikk vi 8 eller bedre! Og jeg var flink til å ha det gøy og belønne riktig! Og for første gang på lenge var jeg litt nervøs, så en gang spurte ringsekretæren om jeg var klar, så måtte jeg si nei for å puste litt :P Bonusen var jo at vi kom på 3 plass :ahappy: Se så fine vi er a :icon_redface:

10889_10153192012710437_1994820374_n.jpg

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttirakkern dere er flinke! :D Grattis! :D

Takk!

Wow, dere er flinke!

Takker :icon_redface:

Gratulerer :D

:ahappy:

Hurra! Gleder meg til å se dere igjen i morgen :) .

Det var koselig :D

Siste uken i Norge går med på å gå i skogen og kose oss med gode hundevenner :ahappy: Igår gikk vi i 3 timer med 2 staffevenner, og Aïda spiste blåbær til hun nesten sprakk :lol: Idag var vi i skogen med 2 pinchervenninner, og de raste rundt og hadde det veldig moro! Her er finingene samlet i gruppefoto:

1186049_10153199702450437_204843479_n.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...