Gå til innhold
Hundesonen.no

Finnmarksløpet 2011


Ane

Recommended Posts

http://www.finnmarkslopet.no/article.jsp?id=5239

Kjempe fornøyd med at det var Roger som vant! Alltid kjekt at det ikke er de som er store i kjeften som vinner. Veldig synd med tapet av Høst, og håper det var en naturlig årsak på dødsfallet.

Selv om jeg egentlig ville likt en bergenser i tet, er jeg glad det ikke var han som vant i år. Litt for stor i kjeften, gir meg litt avsmak, både av han og ladyen.

Sigrid på andre plass var også kjekt! Utenom dem ville jeg ønsket meg Jo Are Brennodden lengre fremme, i og med at han fullførte med en 75% vorstehhund i fjor(usikker på om den er med i år).

Målet mitt å kunne starte FL en gang med rent vorstehhundspann. Tiden vil vise om det noen gang lar seg gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altid når jeg ser på Finnmarksløpet så ønsker ejg å kunne vært med som handler .

Godt det var en av eldre garde som vant

Ja, det er nok veldig kjekt! Var med som frivillig gjennom hele løpet i fjor, kjempe kjekt! Hadde dessverre ikke mulighet i år, med tanke på skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være den ultimate opplevelsen for folk som elsker natur og bikkjer, og som i tillegg er skikkelig spreke. Tenk å stå på sleden over vidda en stjerneklar natt, med nordlyset sprakende over ! Kjenner flere hundekjørere, som sier at de aldri kommer til å gi seg, og vi ser jo at mange av de beste er i godt voksen alder. Kjempefin sport!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...