Gå til innhold
Hundesonen.no

Adhd ulven


Enits

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Har vært med en god venninne idag som jeg ikke har sett på en stund, hun har aldri møtt nala, før idag. Og jeg fikk kjempe skryt over hvor flink jeg var med henne, og hvor mye hun kunne! Godt å få litt skryt av godjenta :icon_redface: Men vi må trene masse på å hilse på folk, for det er hun jaggu ikke helt flink til, hopper og spretter og labber og ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Hun syntes da at folk er til for å kooooooooooooses i stykker godt det, men det er ikke alle som liker å bli oerfalt så det er greit å trene på at hun har alle føttene nede på bakken.

Det er da altid hyggelig med skryt og å få besøk av venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte snuppa! Gleder meg masse til å faktisk møte henne! :lol:

Du er flink du! Ser ut som hun storkoser seg :aww: Også må jeg jo si at jeg diiiigger refleksdekkenet :lol:

Ja, dekkenet er driiit kult :aww: og hun kler det så godt og :icon_redface: Ja, det blir spennende, spørs om hun klarer å roe seg når det brått er en annen hund der også :lol:

Hun syntes da at folk er til for å kooooooooooooses i stykker godt det, men det er ikke alle som liker å bli oerfalt så det er greit å trene på at hun har alle føttene nede på bakken.

Det er da altid hyggelig med skryt og å få besøk av venner.

Kooooose og leeeke og hoppe på synes hun.. kose er jeg enig i, men da kan man sitte fint eller stå fint.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg syns ikke det, HVIS hunden bestemmer seg for å sette avgårde så blir det bråstopp (ikke alle hunder klarer å forstå at flexi stopper faktisk). Syns det er ille med vanelig halsbånd også altså, men strup blir liksom enda værre!

Ser jo hvordan godeste cosmo glemmer når han ser katter f.eks!

Syns det er best å bruke flexi sammen med sele om man skal bruke flexi :) Da blir det ingen skader på hundenakker! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...