Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultat NKK Bergen 2010


SFX

Recommended Posts

Noen resultat å melde?

X'ens pappa ble BIR og X'ens mamma ble 2 BTK og beste veteran, så jeg krysser fingrene for plasseringer i store ringen.

Mona har også ting å berette etter hvert, skal ikke røpe for henne :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Klipper og limer, dette er vel den rette tråden.

Luna fikk flat rød. Isj og æsj!

Hadde virkerlig håpet på det certet, men slik er det.

Uansett er det strålende at Luna puna'en er som hun er. Det er ikke alle basenjier man kan hive inn i en fremmed bil med fremmede folk og bikkjer, og så få en ny og fremmed handler til å stille henne i ringen. Luna tok alt med stoisk ro og selvtillit, og fikk "tiltalende vesen" og "godt temp" på kritikken Fineste Luna'en det, tenker jeg! Det er jo tross alt det som er det viktigste!

TUUSEN takk til Soppe-sjåføren og Synnøvehandleren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en helt super dag med bismak! Bismak fordi poengsummen i elite ble dårlig, men helt super fordi Cita var den kule, rampete, gærne hunden jeg bare ser i henne noen ganger på konkurranse. Det fører til at hun tyvstartet på innkallingen fra ruten og avstandskommanderingen, men hun var bare så rå. Holdt motivasjonen oppe hele veien og hele hunden dirret når vi gikk fri ved fot. Fikk skryt av dommer også som sa at dersom det hadde vært helthetsinntrykk i elite så ville Cita fått 10. Så en super dag, det er disse dagene som gjør at jeg fortsatt gidder å stille henne i LP, men allikevel med bismak fordi det ble litt for mye her og der, og disse feilene får jeg aldri provosert frem på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha flere resultater! :hmm:

Da kan jo jeg melde om flere parkeringsbot resultater :hmm: Litt sånn utpå var det stappfullt på p-plassen så flere var blitt anvist av p-vaktene til å parkere langs veien. Og det syntes nok trafikketaten i Bergen var bra for kassen sin for de hadde skrevet ut mange meter med p-boter på alle biler som var anvist dit gitt...

*mon tro om ikke NKK får en tlfstorm fra sinte utstillere med anvist p-bot*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en helt super dag med bismak! Bismak fordi poengsummen i elite ble dårlig, men helt super fordi Cita var den kule, rampete, gærne hunden jeg bare ser i henne noen ganger på konkurranse. Det fører til at hun tyvstartet på innkallingen fra ruten og avstandskommanderingen, men hun var bare så rå. Holdt motivasjonen oppe hele veien og hele hunden dirret når vi gikk fri ved fot. Fikk skryt av dommer også som sa at dersom det hadde vært helthetsinntrykk i elite så ville Cita fått 10. Så en super dag, det er disse dagene som gjør at jeg fortsatt gidder å stille henne i LP, men allikevel med bismak fordi det ble litt for mye her og der, og disse feilene får jeg aldri provosert frem på trening.

Å, men det er virkelig artig når hundene er skikkelig på G og har humør og fart - så får man bare drite i at den farten resulterer i litt slurv :hmm:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med debuten til Fredrik. Det var 6 stk. i klassen hans og han vant med hp. :hmm: Han trenger å bli litt strammere både fram og bak i bevegelse, så nå skal han begynne å gå i vanntredemølle!

Jeg ble bare sååå glad da jeg så han i går, han var blitt så utrolig nydelig! Jeg har jo ikke sett han på 3 måneder og da var han bare valpen enda, nå har han blitt en kraftplugg på 10 mnd.

Han er som snytt ut av nesa på faren sin, og det er jo ikke akkurat noe negativt! Vi skal ta noen bilder av de sammen i morgen. :hmm:

Ble ikke de beste bildene fra ringen, men her er iallefall ett:

24389_434527215224_723220224_5708520_7172904_n.jpg

Også vakreste Dropse da! Det har vært tre NKK utstillinger så langt i år, og hun har blitt beste tispe med cert og cacib på alle! Så nå ligger hun på første eller andre plass på mestvinnendelista. :hmm: Og hun blir ikke 2 år før i august!

Edit: Endret måned fra april til august!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en helt super dag med bismak! Bismak fordi poengsummen i elite ble dårlig, men helt super fordi Cita var den kule, rampete, gærne hunden jeg bare ser i henne noen ganger på konkurranse. Det fører til at hun tyvstartet på innkallingen fra ruten og avstandskommanderingen, men hun var bare så rå. Holdt motivasjonen oppe hele veien og hele hunden dirret når vi gikk fri ved fot. Fikk skryt av dommer også som sa at dersom det hadde vært helthetsinntrykk i elite så ville Cita fått 10. Så en super dag, det er disse dagene som gjør at jeg fortsatt gidder å stille henne i LP, men allikevel med bismak fordi det ble litt for mye her og der, og disse feilene får jeg aldri provosert frem på trening.

Fantastiske Cita :hmm:

Mamma'n til X'en ble BIS3 veteran, hun, og det synes jeg er meget sterkt gjort av en godt voksen bernerdame i konkurranse med all verdens mindre raser!

Gratulerer :hmm:

Jeg er fornøyd med debuten til Fredrik. Det var 6 stk. i klassen hans og han vant med hp. :hmm: Han trenger å bli litt strammere både fram og bak i bevegelse, så nå skal han begynne å gå i vanntredemølle!

Jeg ble bare sååå glad da jeg så han i går, han var blitt så utrolig nydelig! Jeg har jo ikke sett han på 3 måneder og da var han bare valpen enda, nå har han blitt en kraftplugg på 10 mnd.

Han er som snytt ut av nesa på faren sin, og det er jo ikke akkurat noe negativt! Vi skal ta noen bilder av de sammen i morgen. :hmm:

Ble ikke de beste bildene fra ringen, men her er iallefall ett:

24389_434527215224_723220224_5708520_7172904_n.jpg

Også vakreste Dropse da! Det har vært tre NKK utstillinger så langt i år, og hun har blitt beste tispe med cert og cacib på alle! Så nå ligger hun på første eller andre plass på mestvinnendelista. :) Og hun blir ikke 2 år før i april!

Så koselig å lese om Fredrik.

har ikke helt klart for meg hvem Dropse egentlig er sånn i forhold til deg da, men uansett fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese om Fredrik.

har ikke helt klart for meg hvem Dropse egentlig er sånn i forhold til deg da, men uansett fantastisk :hmm:

Takk. :hmm:

Dropse er Nellyvill's Easy Joy, datter av Nellyvill's Bitter Sweet "Bitte" som er kullsøstra til Bella og mamman til Oliver. :hmm: Altså er Dropse tantebarnet til Bella og halvsøstra til Oliver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :hmm:

Dropse er Nellyvill's Easy Joy, datter av Nellyvill's Bitter Sweet "Bitte" som er kullsøstra til Bella og mamman til Oliver. :hmm: Altså er Dropse tantebarnet til Bella og halvsøstra til Oliver!

Takk da skjønner jeg :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk hilse på mange soniser og sonis hunder i dag :) Den første jeg så var lille Lima som lå kjempe rolig i buret sitt på det tranget og stress fulle lokalet jo, UTEN mamma Camilla :) Så jeg ble stående der litt før jeg trasket videre og møtte på Luna. Til tross for litt trassig humør pga løpetid klarte damen sjarmerte meg i senk da Synnøve var på do og jeg passet henne. Hun satt som en dronning på fanget mitt :hmm: (PS: Jeg har fine bilder av henne i ringen!)

Jeg satt lenge og kikket på Mona med Fredrik inni ringen og heiet inni meg selv mens jeg knipset bilder. Jeg tenkte mange ganger å gå bort å si hei, men tiden strakk seg liksom ikke til og det var flere ganger jeg leitet etter deg men ikke så deg :S

Så møtte vi på Benedicte :hmm: Flinkeste Cita og Benedicte i Elite klassen! Resultatet har da ikke noe særlig å si når hun hadde det så gøy som hun hadde det! Og inni den bråkette hallen også! I tillegg var hun kjempe flink også, Benedicte.

Oppdretteren til min mor sin Cocker ble forresten BIR :hmm: Ellers har jeg ikke mer resultater å komme med før i morgen. Dette ble mer "hør på alle jeg har møtt i dag da" snakk :lol:

GD ble ikke plassert. Jeg fikk ikke tatt bilde av GD i ringen, men tok bilde av den som ble BIR i gruppen :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom akkurat tilbake fra Bergen (bor i Oslo). Vi fikk 3BHK, plassen bak CERT'et. Men greit nok i første NKK stevne hvor jeg handlet vår 1 år gamle krapyl! Gikk veldig bra i jkk men han bestemte seg for å være vrien når vi kom til bhk. Men men morsomt var det... nå er jeg sliten å trøtt etter bilturen hjem!

EDIT: Kan jo også nevne at vi parkerte langs veien nedenfor vi også uten å få parkeringsbot. Men vi parkerte lovlig da og ikke på fortauet som mange gjorde :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...