Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultat NKK Bergen 2010


SFX

Recommended Posts

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Jeg fikk hilse på mange soniser og sonis hunder i dag :hmm: Den første jeg så var lille Lima som lå kjempe rolig i buret sitt på det tranget og stress fulle lokalet jo, UTEN mamma Camilla :hmm: S

Lima har vært kjeeeeempeflink i helga! :hmm: Fineste, lille trollet :)

Dommeren syns igrunn ikke NOEN av bullmastiffene var noe fine han. Han har dømt bullmastiff en gang før, og måtte kommentere i kritikken at Baghera er litt undebitt. Ja, jeg trodde jo han var bullmastiff, men hvis det er så gæærnt, så.. Neida. Men ja, dommeren sendte ut alle hannhundene med flat rød, og Baghera med 1kval, 1konk, HP. Jeg skulle gjerne hatt det certet, så jeg var litt muggen faktisk, spesielt siden det eneste som er "feil" i kritikken er at han er underbitt, og at han er trang bak. Jaja. Baghera var ihvertfall kjempeflink! Han fylte 9 år i går, og han hoppa rundt og var dritglad i ringen! :hmm: Han trava når han skulle trave, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Shabtay ble 2bhk med cert og res cacib og kritikken ;

Utmerket type og balanse, velformet maskulint hodet, fint uttrykk, god hals,

god overlinje, velkroppet, velvinklet. Meget god pelskvalitet

frie stabile bevegelser, velvist

Så ble Groenendael hannen som bor hos meg nå BIM med Cert og Cacib :hmm: Verdens beste tenker jeg ^^ :hmm:

Utmerket type, vakkert hodet med korrekte linjer, lang snute, korrekt bitt, Megen bra hals og overlinje

Godt utviklet gropp, velvinklet, bra bevegelser, vakker pels, nydelig fremvisning

:hmm:

Klager ikke på de kritikkene for å si det sånn! :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her var det mye å grine over :)

Gratulerer til deg som handler Lill ! :P:):D

Og til Jenny med sin fine lyseblå ! :)

Og til meg selv med svartepetter :-)))))) <3 :P

Kjør pent (som en prest) hjemover ! Husk: Gull i lasten :D

E.

25854_1414919261274_1481362319_1054102_1819511_n.jpg

Ja, Shabtay ble 2bhk med cert og res cacib og kritikken ;

Utmerket type og balanse, velformet maskulint hodet, fint uttrykk, god hals,

god overlinje, velkroppet, velvinklet. Meget god pelskvalitet

frie stabile bevegelser, velvist

Så ble Groenendael hannen som bor hos meg nå BIM med Cert og Cacib :D Verdens beste tenker jeg ^^ :)

Utmerket type, vakkert hodet med korrekte linjer, lang snute, korrekt bitt, Megen bra hals og overlinje

Godt utviklet gropp, velvinklet, bra bevegelser, vakker pels, nydelig fremvisning

:o

Klager ikke på de kritikkene for å si det sånn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyd!! Jeg har hatt en super dag!

Tia 2BTK med CACIB! Da har hun 2 norske og skal begynne jakten på INT Uch! Tibra ble BIR og 4BIG, gratulerer så mye til Caroline!

(også håper jeg det er greit at jeg sa det, regnet med at folk ville spørre om resten av aussieresultatene :) ).

Tusen takk til Adriane som stilte henne siden jeg ikke hadde tid!

Memphis ble BIM MED CACIB! Altså har han også sitt andre cacib og vi kan prøve oss på INT Uch. Han slo derfor Sting som ble 2BHK med res cacib! Fantastisk :) BIR ble den nydelige tispen til oppdretter som er i slekt med Memphis, som også ble BIG og skal inn i best in show etterpå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Kite med cert! Han var så rolig og fin i ringen! Og grattis til Caroline, Labbis og Nagijala, og Mona!

Vi satt og så på aussieringen når dere gikk, gøy å se hunder man har hørt/lest om. Fineste merleaussiene :)

Vi ble 1. jkk med ck og 3btk :P i går var vi på nck utstilling og da ble vi 1.jkk med hp :)

Å løpe i ringen er tydligvis ikke vår sterkeste side, selv om vi har trent på det en del ganger før denne helgen. Så enda mer trening må nok til hvis vi skal stille mer. Å stille opp går derimot supert synes jeg, det er når vi skal løpe det koker litt over for hunden (og kanskje eier også? :) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):) Er lettere ekstatisk :):)

Min søte snille lille Gigi ble i dag 1AK 1AKK CK CERT 1BTK BIR og dermed også NORSK UTSTILLINGSCHAMPION!! Dommer holdt igjen Cacib'et fordi hun ikke var i optimal pels, men det gjør ingen verdens ting. For lille nuttenutte har blitt Sjampinjong! :D

Ingen CK ble utdelt til hannene, og det ble bare 2 tisper med CK idag :P Dommeren var gjerrig med CK'ene, men en utrolig fin dommer å stille for, både for hund og eier!

Nå skal jeg sveve meg bort på sofaen og slappe av resten av kvelden :)

Gratulerer til alle andre som har gjort det så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :) Wow - jeg tenker alltid det etter utstillinger, spesielt NKK utstillinger; det er utrolig masse flotte sonen-hunder med flinke handlere! :P Og grattis til Benedicte også, som følte ting gikk veien i Elite LP i går! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):) Er lettere ekstatisk :):)

Min søte snille lille Gigi ble i dag 1AK 1AKK CK CERT 1BTK BIR og dermed også NORSK UTSTILLINGSCHAMPION!

Gratulerer masse :P

Må jo innrømme at mitt hjerte banker litt ekstra for flotte belgere, så masse grattis til Emte og Lill også.

Og selvfølgelig grattis til alle sonisene som gjør det så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...