Gå til innhold
Hundesonen.no

Dyrehagen i Tvedestrand


Argyr

Recommended Posts

  • Svar 409
  • Created
  • Siste svar

For en herlig gjeng du har :) likte bilde av Argyr som stod igjen alene. Hva skjedde her liksom :lol::wub:

Hvor store blir disse emuene, egentlig?

Det er gjerne det man blir stående å tenke med disse her, de fyker i alle retninger!

Nøyaktig høyde gjenstår å se, men mellom 1,70 og 1,90 er vel et greit anslag. Høyere enn meg, altså. :lol:

Jeg vil besøke deg engang :D:innocent:

Bare å komme! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte de er! Hele gjenger. :ahappy: Hva krever egentlig geiter og emuer av plass? Jeg antar at jo større jo bedre, men hvor stor plass trenger man egentlig til noen geiter uten at alt blir helt nedspist?

Geiter spiser ned alt, de. Skal du unngå det må du ha så stort område at de ikke klarer å dekke hele i løpet av sesongen. :P

Emuene bør jo ha litt plass å løpe på og de beiter gress og litt andre vekster. Men det MÅ jo ikke være gress, de spiser jo kraftfor, brød og diverse grønt også. Et par mål kanskje? Synes det er vanskelig å angi sånt jeg, men de kunne sikkert bodd greit på jordet her og det er vel noe sånt i størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse bildene ble veldig rare (og tåkete, men det er delvis emuenes skyld), men jeg gjør det enkelt og skylder på Raksha som hadde tullet med kameraet mitt. :innocent:

Øy! Tullet med kameraet du liksom *fnyse* :getlost:

:lol: Herlige bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...