Gå til innhold
Hundesonen.no

Kifani-tråd


Recommended Posts

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Stilige! Jeg har et derifra. Helt svart med navnet til Ike i hvitt. Men det er Felix som bruker det nå, for det er litt lite til Ike. Men når neste lønning kommer skal de få hvert sitt. Har glodd på farger og sammensetninger i dagesvis,men blir ikke enig med meg selv...Nøye skal man være :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å,så utrolige fine!Og med ekorn på!Hoho,knall fint!Var fint med tykkere skrift også.

Jeg er jo stor fornøyd med Vibri produktene men,disse ligner jo bare er billigere.Regner med det er like god kvalitet på disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orry har et Vibri-bånd jeg er veldig fornøyd med, og hadde egentlig tenkt til å kjøpe derfra til Norma og etter hvert. Ble litt usikker nå gitt, Kifani sine er jo fine de og *gå i tenkeboksen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal bestille halsband frå Kifani så snart som mamma får lønninga si :yes: Da blir det eit halsband i modell 38, om det går. Eller kanskje mørkelilla som på modell 94? Men er usikker på om eg skal ha 3 eller 4 cm bredde. Kva har dykk?

Edit: Det hadde vore kjekt å vite måla på halsbanda slik at andre med samme rase kanskje kan samanlikne. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Det hadde vore kjekt å vite måla på halsbanda slik at andre med samme rase kanskje kan samanlikne. :P

Hvorfor det? :P Man oppgir målene på hunden når man bestiller, så får man et halsbånd som lages til den hunden. :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Herregud! Ekorn skulle jeg ha hatt også :yes:

Jeg har selv både Kifani og Vibri bånd, releksene er bedre på Kifani båndene. Kvaliteten ellers tilnærmet lik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også halsbånd og tjenestedekken fra Kifani og jeg er veldig fornøyd :yes:

Halsbåndene bestillte jeg da Supra var rundt 5mnd og bommet skikkelig på str så det passet i ca 2 uker... :rolleyes:

Hun må vel få ett nytt etterhvert, greit å bruke på trening når halsbåndet skal være kjapt å få av og på, klikk halsbånd er litt mer tungvidt på Supra som har så utrolig mye pels.

Supra039.jpg

Tlf nr er sydd på andre siden, utrolig greit å ha hunden merket uten å behøve å ha skranglende dingser hengende på :P

Supra040.jpg

Supra036.jpg

Easy fikk rååååsa...

AP5180264cropmini.jpg

Molly har gult

P8080157.jpg

Det forsvinner litt i pelsen men...

17okt163.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt mange halsbånd derfra og er fornøyd.. Eneste aberet fra vår side er at hunden klør av halsbånda, så de brukes kun på tur.. Og broderiet kan løsne litt under vilter lek,og røff behandling(gruserulling osv)..Skal nok bestille flere..Dere som har andre ting enn det vanlige- ekorn feks- hvor fant dere det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer Kifani nå, men lurer på en liten ting som jeg ikke fant ut av ved å titte på hjemmesiden (meget mulig jeg ikke har tittet godt nok). Ligger det noen komplett oversikt over farger, fonter, stoff, mønster, motiver osv noe sted, eller må jeg ta utgangspunkt i båndene som ligger i galleriet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer Kifani nå, men lurer på en liten ting som jeg ikke fant ut av ved å titte på hjemmesiden (meget mulig jeg ikke har tittet godt nok). Ligger det noen komplett oversikt over farger, fonter, stoff, mønster, motiver osv noe sted, eller må jeg ta utgangspunkt i båndene som ligger i galleriet?

Takk for at jeg ikke er den eneste som er blind...! (finne navn til valpissen og bestille)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor lang bestillingstid det pleier å være der?

Ellers lurer jeg på hva Martingale er? Hvis man bestiller med halvstrup, er det isåfall justerbart?

Her er et eksempel på Martingale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...