Gå til innhold
Hundesonen.no

Utvidet "stavekontroll"?


Recommended Posts

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Sånn går det når man skal overkjøre den nord-norske dialekta! Muahahahahahah! :icon_confused:

Sånn seriøst sett synes jeg stavekontroll er greit til en viss grad, men folk faller gjerne på sin egen usaklighet hvis de skriver på dialekt / dårlig norsk / sms-språk. Man oppdager jo selv at ingen gidder å hverken svare eller kommentere det du skriver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiaia, er det rart man blir gal! Men, nå innser jeg plutselig hvorfor jeg har fått så lite slurve feil i det siste ja... :icon_confused: Men, orddelingsfeil skal jeg være den første til å innrømme at jeg sliter med.

Går det an å ha en regel med f. eks. max 5 smailyer pr. innlegg..? Det er litt irriterende med så masse smailyer :sleep:

Neineinei! Dette har det vært tak på før, og det var lite stort helv*** hver gang man sku quote andre innlegg og måtte sitte å fjerne alle smilyene i quotene. Da får man heller legge tak på feks maks 3 like smil etterhverandre eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiaia, er det rart man blir gal! Men, nå innser jeg plutselig hvorfor jeg har fått så lite slurve feil i det siste ja... :icon_confused: Men, orddelingsfeil skal jeg være den første til å innrømme at jeg sliter med.

:cheer::P:sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiaia, er det rart man blir gal! Men, nå innser jeg plutselig hvorfor jeg har fått så lite slurve feil i det siste ja... :) Men, orddelingsfeil skal jeg være den første til å innrømme at jeg sliter med.

Ja, men dette har vi snakket om så nå regner jeg med at du ikke har noen ordd eli ngsf eil etter dette! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd noe skikkelig rart med påskal...

Jeg prøver nå å snakke om den høytiden med kors og egg og fjell og snop og frelse og appelsin og sånn...

Hva skjer med jula da? Er den normal? Pinsa?

Edit: Phuh, takk og lov, jula og pinsa er som før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...