Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi som liker blekk!


Coco
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da er jeg ferdig og fysj det var vondt på slutten. Tårene bare rant og heldigvis kom min snille stedatter til unnsetting og fant frem bedøvels spray til meg. Det tok ca 4 timer og nå er jeg sliten git

Herreeeeeeee! Har glemt å poste den her! Sorry! JEG ELSKER DEN! Verdt turen, pengene, ventinga, alt! Verdens flotteste folk på studioet, og verdens fineste tatovering!

Da er jeg offisielt ferdig med sleeven! Her er bilde tatt rett etter hun var ferdig, og som dere ser så tatoverte hun ved underarmen min  Er grisefornøyd!   Edit: allons-y er skrevet i @ingv

Posted Images

Guest Jonna

Sånn når det gjelder solkrem så smører jeg fortsatt min 10år gamle tattis med solfaktor 20-30. Jeg har den på skulderen som går veldig mye sol på sommeren så jeg bruker heller dem 10 sek på å smøre den hver morgen og evt flere ganger iløpet av dagen.

Den nye kommer jeg kondekvent til å bruke 30, pga jeg har lys hud. Det er mye farger på den og veldig synd om den skulle bli "blass".

Jeg skulle egentlig vise fram den siste tattisen min på Oslo tatoo convensjon, men desverre fikk jeg spørsmålet for sent og hadde andre planer :icon_confused:

Neste år skal jeg på Oslo tatoo convensjon!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 3 tatoveringer. Første fikk eg som 16åringn, en tiger på foten.

Som 18åring fikk eg tweety på skulderen.

Og så fikk eg en Amazing Grace taovering, etter mine besteforeldre. spilte den i begravelsen dias.

Nå 6 juli skal eg få Akita på den høyre armen.

Kan legge ut bilder visst dere ønsker :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig råkule...! :ahappy: Falt pladask for den tigeren, den var kanonkul! Hvor har du fått disse da? I Norge? Flotte farger og! :lol:

Alle i Norge ja. Anbefaler alle å ta toatoveringer i Norge. Vet aldri hva du kommer borti i utlandet.

Det som også er viktig, syns eg, er å finne den rette tatovøren til jobben.

Nå når eg skal få tatovert Akita på armen 6 juli, så blir det av den beste her i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen i Bergen som har laget tigeren? Den var helt kanon, mer eller mindre helt lik tegningen jeg har liggende...! Baaare å legge ut mer bilder av den altså..! :ahappy:

Ja Jannikce på lets buzz. Men ville anbefalt å få din egen tiger, er mange som har den. eg angrer på det nå.

De to andre tattisen min har ingen andre og blir då spesielle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min blir veldig spesiell, har litt tegn her og der, men ligner ganske så mye fordi om.. Skal tenke litt til på den. Spekkhoggeren har jeg bestemt meg helt for, den er symbolsk herfra til evigheten for meg. Må bare finne noen som kan lage den rett. Mange som går rundt med en svart fisk liksom, det utgår her.. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Har vel egentlig lovet Marianne dette for lenge siden :lol:

Men nå er altså tattisen grodd og det er tatt nye bilder av den- Jeg lovet også artisten å sende til henne, men det er noe med varme og ta bilde ute i dagslys :)

Bildene er forøvrig tatt av Siri her inne.

2009-05-17-JeanetteTattoo01.jpg

2009-05-17-JeanetteTattoo05.jpg

2009-05-17-JeanetteTattoo07.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...