Gå til innhold
Hundesonen.no

Min ventetråd


Miriam

Recommended Posts

  • Svar 385
  • Created
  • Siste svar

Susie Q? Fin sang, kult navn..kanskje litt likt Josie... Liker ikke når navnene blir for like.. Eller så har du Leyla, men du liker jo ikke navn som slutter på A.. Mojo er mye brukt innen musikk, Jeff Bucleys Mojo pin er en nydelig sang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susie Q? Fin sang, kult navn..kanskje litt likt Josie... Liker ikke når navnene blir for like.. Eller så har du Leyla, men du liker jo ikke navn som slutter på A.. Mojo er mye brukt innen musikk, Jeff Bucleys Mojo pin er en nydelig sang :)

Wee! Mojo var knalltøft :) Og at det er en sang av Jeff Buckley gjør jo heller ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mojo er kult men kanskje litt maskulint?

Finnes det noen ny liste, jeg klarer ikke engang få opp den nye pollen som egentlig begynner å bli gammel...?

Lakris på fransk: Reglisse

Engelsk: Liquorice (som kan forkortes til Lilo...)

Lilo liker jeg masse.

Blue er kult (men belgisk blå?...ikke helt?)

Og sånn helt ut av det blå...

Mango

Biba

Loulou

Olive

Chinook

Malta

Vallonne

Loni

Lonnie

(Cf Vallonnie)

Libby

Iso

Chupa (Chups)

Kit Kat

Og takk til meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mojo er kult men kanskje litt maskulint?

Finnes det noen ny liste, jeg klarer ikke engang få opp den nye pollen som egentlig begynner å bli gammel...?

Jeg tok bort begge pollene, da det ikke gikk an å stemme på nytt selv om jeg laget nye alternativer <_< De det står mellom nå, sånn for min del er Katie, Ella, Lucy, Mojo og Jazzy (nei, jeg klarer ikke helt å legge fra meg det navnet, selv om det er likt Josie).

Takk for de nye navnforslagene, jeg skal granske dem nøyere etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med Lucky...... :)

Jo, Lucky kunne funka det, men igjen så er det denne kompisen som har Lucas, og jeg synes det blir for likt... Lucy er jo også ganske likt, men der er det i det minste forskjellig uttale...

Edit:

Jetta eller Easy?

Ja, det kan funke :) *Skrive ned*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun er ikke Bergenser hun heller - men etter at hun hørte navnet Gracie uttalt på bergensk for mange mange år siden så har hun utviklet en intens avesjon mot det navnet. Og da snakker vi intens avesjon. Legg merke til at hun overhodet ikke kommenterer øvrige navneforslag selv om flere er navn hun ikke ville brukt.

Hun benytter imidlertid anledningen til å komme med ett og annet innspill *ler*

Ilja

Imre

Oda

Støy

Liten

Blåndi

Ally

Nelly

Harry (*fnis*)

Smule

Uuuuuhhh.. det er SÅ skummelt når folk begynner å snakke om seg selv i tredjeperson *spise negler*

Men ja, ser poenget ditt.

Må si at jeg likte både "Smule" og "Støy". Selv om Nyx nok var den som burde ha fått sistnevnte navn med tanke på det rykte hun fikk etter transport fra deg til Bergen *kniser*.

Ella funker på engelsk, Jazzy blir ALTFOR likt Josie. Hundene kommer til å ha store problemer med å skille navnene, tror jeg..

Jeg er enig med Aya jeg. En ting er at hundene kommer til å få store problemer. MEN, du kommer nok helt sikkert til å begynne å blande navnene selv" Josie.. eh, nei, JAZZY... eh, ****- hvem roper jeg på igjen?" *ler*

Hvorfor ikke kjøre det fullstendig banalt og kalle hunden "Trusty"? Ingen a ending og definitivt engelsk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mojo er navnet på hunden i transformers. Forøvrig en hanhund, så vet du hvertfall hvor folk kommer til å tro navnet er fra.

:)

Åh! :) Kanskje jeg like gjerne bare skal kalle henne "hunden"? :) Siden alle navnene jeg liker har et eller annet "feil" ved seg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! :) Kanskje jeg like gjerne bare skal kalle henne "hunden"? :) Siden alle navnene jeg liker har et eller annet "feil" ved seg...?

:) Brodern sa noe av det samme: "Bikkja skal hete Fido. Alle andre navn er opptatt."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mojo er navnet på hunden i transformers. Forøvrig en hanhund, så vet du hvertfall hvor folk kommer til å tro navnet er fra.

:)

Jeg tenkte på Mojo Jojo fra Powerpuffjentene, jeg, da. :)

Er det chihuahuaen med brekt bein? Eller er det fler hunder i Transformers jeg ikke har fått med meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer Mojo :)

Easy er forøvrig allerede opptatt av en groenendael med de samme linjene hvis jeg ikke husker feil..

Mener oppdretteren til Dina hadde med seg en som het det en gang jeg møtte henne og mener det var av de linjene. Mener og tror altså, men vet ikke sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på Mojo Jojo fra Powerpuffjentene, jeg, da. :)

Er det chihuahuaen med brekt bein? Eller er det fler hunder i Transformers jeg ikke har fått med meg? :)

:) Jeg er heldigvis(?) for gammel for powderpuff...

Men ja, er chien med brekt bein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer Mojo :)

Easy er forøvrig allerede opptatt av en groenendael med de samme linjene hvis jeg ikke husker feil..

Mener oppdretteren til Dina hadde med seg en som het det en gang jeg møtte henne og mener det var av de linjene. Mener og tror altså, men vet ikke sikkert :)

Easy er broren til Dina, så det er de samme linjene ja :) (og moren til Dina het som nevnt Crazy, en søster heter Fuzzy - bare for å gjøre det vanskelig).

Jeg tenker og på Mojo Jojo fra Powderpuffjentene med navnet Mojo (jeg har jo som nevnt utallige ganger et pikebarn), og det er liksom et hannkjønnsnavn for min del (selv om jeg ikke skjønner hvorfor man er for gammel til Powderpuffjentene, men ikke Transformers? :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker og på Mojo Jojo fra Powderpuffjentene med navnet Mojo (jeg har jo som nevnt utallige ganger et pikebarn), og det er liksom et hannkjønnsnavn for min del (selv om jeg ikke skjønner hvorfor man er for gammel til Powderpuffjentene, men ikke Transformers? :) )

:) Transformers er jo minne fra min barndom... Brodern hadde jo figurer og vi satt klistra til tv-skjermen når tegnefilmene gikk. Og dæven som de spesialeffektene i den filmen kan holde en våken på nattevakt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Easy er broren til Dina, så det er de samme linjene ja :) (og moren til Dina het som nevnt Crazy, en søster heter Fuzzy - bare for å gjøre det vanskelig).

Jeg tenker og på Mojo Jojo fra Powderpuffjentene med navnet Mojo (jeg har jo som nevnt utallige ganger et pikebarn), og det er liksom et hannkjønnsnavn for min del (selv om jeg ikke skjønner hvorfor man er for gammel til Powderpuffjentene, men ikke Transformers? :) )

Da husker jeg rett..Hun hadde han med på kongsberg for et par år siden.. Han ble BIR minns jeg å huske.

Kan Loke være belastet av et navn som minner alle på Hotel Cæsar av alle ting overlever nok lille sorte tranformers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Easy er broren til Dina, så det er de samme linjene ja :) (og moren til Dina het som nevnt Crazy, en søster heter Fuzzy - bare for å gjøre det vanskelig).

Jeg tenker og på Mojo Jojo fra Powderpuffjentene med navnet Mojo (jeg har jo som nevnt utallige ganger et pikebarn), og det er liksom et hannkjønnsnavn for min del (selv om jeg ikke skjønner hvorfor man er for gammel til Powderpuffjentene, men ikke Transformers? :) )

Jeg, for min del, har aldri sett transformers bortsett fra nettopp filmen som kom nå, og det var litt motvillig. Men jeg syns jo den var bra da, det må jeg innrømme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Vel......

*latterkrampe*

Jeg har lest Mojo jeg - altså mojjo - som om man sier Moro uten r men med j liksom *latterkrampe*

Ble brått litt finere navn når jeg leste Mojo - Mooujoou (jeg er skrekkelig dårlig på lydskrift)

*humre* tror jeg skal gå å dusje jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Altså nå orket jeg ikke lese igjennom 12 sider.. jeg har ikke fått med meg denne tråden helt jeg.

Men uansett, navn:

Jeg har ett navn jeg syns er kjempe fint, men jeg har ingen hund å bruke det på. Jeg prøvde å "pushe" det på Yodel, men der ble det vist ikke brukt. Så jeg prøver igjen.

Nappi

Det er finsk og betyr "Knapp". Som i trykkknapp, men jeg liker den doble betydningen av knapp (tenk svenskt) :)

Det passer på AK og da passer det på Belger også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...