Gå til innhold
Hundesonen.no

Luna


_aussie_

Recommended Posts

Lille Luna! :P  Vokst litt hun og ser jeg! hehe.. :wink:

Hei

Så du er her å :P Da skal jeg fortelle deg noe :) PÅ lørdag skulle Kristin være med på agility stevnet med Jenna, men det gikk ikke helt bra, hehe. Jenna gadd nesten ikke høre, så nå er det bare å legge seg i hard trening, hehe.. Men på treningen i dag gikk hun kjempe bra :? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Så du er her å :P Da skal jeg fortelle deg noe :) PÅ lørdag skulle Kristin være med på agility stevnet med Jenna, men det gikk ikke helt bra, hehe. Jenna gadd nesten ikke høre, så nå er det bare å legge seg i hard trening, hehe.. Men på treningen i dag gikk hun kjempe bra :? :P

Haha!!! Tullejenta! :P Bare å trene mere da, ja. Så får vi håpe det går bedre neste gang :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja..

Må bare skryte litt av Luna å :P

Luna var skikkelig flink på agility treningen i dag, hun synes alt er gøy, å bare suser over eller gjennom *flinke Luna* så har hun ganske bra kontakt med meg. Instruktøren sa i dag at jeg ikke trengte å gå nybegynner kurs vis det forsatte sånn som nå:P

Jenna og Kristin skal kanskje være med på Totenstevnet

den 19 september :) å vis hun blir med så får håpe det går bedre da. tror hun må trene mer på kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener du agility med en valp på 5 måneder? Er ikke det litt tidlig..? Trodde det jeg da.. Jeg har i alle fall hørt at man ikke skal begynne med det før hunden er minst ett år. Man får ikke være med på agility-kurs før det de fleste steder. Pga. overbelastning og sånn. Men det kommer jo an på hvordan man trener og da. Det der gjelder vel mest hopp-hinder, eller hvis man har mye fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener du agility med en valp på 5 måneder? Er ikke det litt tidlig..? Trodde det jeg da.. Jeg har i alle fall hørt at man ikke skal begynne med det før hunden er minst ett år. Man får ikke være med på agility-kurs før det de fleste steder. Pga. overbelastning og sånn. Men det kommer jo an på hvordan man trener og da. Det der gjelder vel mest hopp-hinder, eller hvis man har mye fart.

Det er hopp hinderene det gjelder ja.. Det andre kan man trene på, eller ikke akkurat trene, men man gjør det til en lek, Luna synes det er kjempe gøy hu.. Men møne er ikke ofte hun går for det er ganske stor belastning for en valp, men ellers går hun stige, tunnel og slalom, men hun får masse pauser, har bare korte økter med agility gåing.

Kurs skal man ikke begynne på før hunden er ett år for der må den jo hoppe, noe den ikke skal som valp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...