Gå til innhold
Hundesonen.no

Vårt andre kull er født 02.01.08


Caroline

Recommended Posts

  • Svar 358
  • Created
  • Siste svar

Idag har vi vært på første guttebesøk hos Flyn. Begge viste stor iver, og Saeta stilte seg frivillig opp med halen til side både inne og senere ute i hagen. De forsøkte mange ganger, men fikk bare ikke til å henge. Så vi regner med at hun trenger å gå litt ned i hevelse først. Neste forsøk blir på lørdag :icon_confused:

Var ihvertfall flott å se at de kom godt overens, så vi slipper å tvinge dem liksom. Er ikke noe begeistret for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende ;)

Hadde nylig en tispe som skulle parres med en av våre hannhunder her. Hun kom på dag 12 (og bodde her, da de kom fra Sverige). Det var stor interesse fra første stund, men ikke noe heng. Heller ikke dagen etter ble det noe heng. Dag 14 derimot satt de.

Tenker det går så det suser i morgen ;)

(Du får si hei til Billy, da. Han er "stasjonert bort" til Aud Jorun, Flyn og de andre hannene, da han blir helt tullerusk av løpetispa vi har hjemme her. (Dakkar, så kommer det en ny løpetispe der han er nå også, som han heller ikke får lov til røre. Skal ikke være greit for disse gutta...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun fortalte det, hehe.. Skal ikke være greit. Var kun Flyn som var framme igår, tenker det hadde blitt heisahopp med 5 hanner og ei høyløpsk tispe ;) Men skulle jeg treffe på resten så sier jeg nok hei til alle sammen ;)

Da har vi vært på andre mannfolkbesøk, og idag gikk alt så mye bedre. Hevelsen var gått ned. Vi er nå på dag 14. Etter noen forsøk uten at de fikk det skikkelig til, forsøkte vi med en halv telefonkatalog under teppet, og vips så ble det full klaff! Flyn er ca. 0,5 cm. høyere enn Saeta, men det hjalp tydeligvis ikke. Men dette funket altså, og det ble veldig vellykket, med ca. 30 min. heng. Vi skal se an litt, men tar antageligvis en siste runde på mandag. Den på torsdag ble det ikke noe ut av uansett.

Skulle idag være rette dato blir termin 5. januar, så det blir et par spennende måneder med venting nå :icon_fun:

*Redigert dobbeltpost, buhundjenta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så moro! Håper alt går som det skal, og det kommer bebiser hos dere om et par måneder :kiss: Jeg krever at du holder oss oppdatert *hytte truende med neven*

Oppdateringer kommer, bare vent :D Her kommer nok hver eneste lille ting. Skal prøve å få bilde av dem sammen enten før paring på mandag eller litt senere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe spennende :) Har vært uten nett og har ikke fått med meg det "live", men jeg skal følge med fra nå av!

(jeg har litt valpsug for tiden, husker vist bare dem gode stundene fra forje kull alt ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at mange følger med :)

Idag fikk vi andre og siste vellykede paring. Idag var nok siste frist, for Saeta var ikke helt villig med en gang, så vi ga egentlig opp, og slapp dem i hagen. Etter litt herjing var det ikke så galt allikevel, og tilslutt fikk vi en fin paring igjen, når hun først slappet av og gadd å holde ham fast. Igjen, heng på ca. 30 min., så dette bør det da bli valper av.

Tok litt bilder ute i hagen, bør jeg her advare evt. svake sjeler? :rolleyes: Nei håper de fleste tåler såpass..

Først litt løp og lek, og snusing hver for seg

2007-11-05106copy.jpg

2007-11-05115copy.jpg

2007-11-05118copy.jpg

2007-11-05121copy.jpg

2007-11-05124copy.jpg

Hun begynner å la seg sjarmere

2007-11-05138copy.jpg

Har jeg sett deg før?

2007-11-05139copy.jpg

Ooh, fiin dame

2007-11-05156copy.jpg

Runaway bride?

2007-11-05158copy.jpg

Og her gikk vi inn ja, interessen ble plutselig større, og vel inne ble det bra igjen

2007-11-05162copy.jpg

Forts. følger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...