Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestrening/treff?


Aya

Recommended Posts

Vet det er fint på Dikemark (har bodd i Asker), men det blir for langt for meg :) Bor i Flateby... og trafikken til/fra Asker har jeg flyttet fra med viten og vilje. Så da håper jeg at det passer bedre neste gang for meg :) Uansett får dere ha en trivlig dag!

Men vi trenger jo ikke gå i asker altså, jeg kan jo alltids snylte bilplass hos karine eller annette:p *den store snylteren*..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Snakket med Ingvild på msn før i kveld og vi ble enige om å møtes på fredag ihvertfall så jeg regner med at det blir da.. Vi snakket om å ta det på Åsjordet siden hun stjal sjåføren min mente hun! Hihihi :)

Hvem passer det for da? klokken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag kanske kan komma på fredag. Det hade varit kul! Måste ju få se lilla Lyra!

Flott! :) På tide at du dukker opp på et treff og! Vi driver forsåvidt med utstrakt (tvangs)sosialisering så hun har godt av å hilse på rare svensker*fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 passer for meg ja;) Kan ikke noe senere i hvertfall. Loke må jo og få sitt...Jeanette, kan du ikke fredag? :P *lyst til å se Blaze igjen*

:) Da er jeg på jobb... skal jobbe hele julen & romjulen.

Vet ikke om noen har så lyst til å treffe Blaze nå heller. :P Hun er en Furie mot andre hunder nå ettersom hun nærmer seg løptid. Har bare ønske om å være i fred og tusle for seg selv for å lukte på viktige flekker. Men folk er hun like glad i som alltid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Da er jeg på jobb... skal jobbe hele julen & romjulen.

Æsj, det var skikkelig teit!! :P Altfor lenge siden jeg har blitt overfalt av Blazen! :P

Her er ihvertfall en veibeskrivelse (jepp klippet og limet fra den andre tråden :P )

Hvis du kommer fra Ringveien så tar du av første etter Radiumhospitalet, du skal ikke inn i tunellen men til høyre oppå lokket. På skiltet står det ihvertfall til Lilleaker (Pluss noe annet jeg ikke husker, mener det også står Bekkestua) Rett fram i rundkjøring nr en og til høyre i rundkjøring nr to. Da er det bare å legge seg i høyre fil og peise på! Under en liten bro der en gang tbanen kjørte og videre oppover mot Røa, etter kun kort tid kommer det en vei inn til høyre, det står et skilt til Bjørnsletta legesenter og Bjørnsletta skole, det er vanskelig å se dette skiltet så vær litt obs der. Jeg er ganske så sikker på at den veien heter Lyseveien, følg så skilt til Åsjordet senter og voilà der er dere! Forhåpentligvis.... Og bare sånn for sikkerhetskyld.. Hvis du har kommet til Røa (eller Ila for den sakens skyld) så har du kjørt skikkelig for langt! :P

De som kommer med Sporveiene så er det bare å søke etter Åsjordet på trafikanten :)

Fanny, kjempe kos om du kommer en tur! Tipper nok Lita vil bli lykkelig for å se deg igjen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer! Men altså, jeg har med meg bikkjene mine. Z er veldig grei med valper, så de minste kan få hilse på han (men ikke hannhunder). Men jeg ser helst at dere holder dyra unna Faro. Han er litt vel opptatt av å oppdra på schæfervis :)

Jeg går relativt kjapt igjen så da kan dere kose dere med frislepp :)

Annette; ikke vær redd for Lyra rundt Z. Han er supersnill med valpesaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge kommer dere til å oppholde dere der da? Tror ikke jeg har sjangs til å komme dit før kl 16.

Edit: ser at jeg bruker en time på komme meg dit, så da kommer jeg enda senere :)

Da har nok jeg tasset meg hjem for en stund siden ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg:D Men jeg kan altså ikke garantere for noen som helst oppførsel på Felix. Snill er han, men han oppfører seg som han aldri har sett hverken andre hunder eller mennesker før på sånne typer treff:p Dere får bære over med oss, og helst vente med å slippe bort dyrene til jeg har klart å skrape sammen et tredjedels sekunds kontakt eller noe sånt (som om det kommer til å skje :rolleyes: ) Jaja, vi får det vel koselig uansett vi;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Jeg vil også gjerne komme, men hvordan i h**e kommer jeg meg dit? Noen forslag på kollektiv fra Aker brygge til Åsjordet? Buss, t-bane, trikk eller?? Tror kanskje dette kan bli litt vel avansert for lille meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei :) kanskje jeg kommer en tur med vovsen min også :) men bare for å ha sagt det han er VOLDSOM i leken :P eller ikke med små hunder men store.. og han har ikke lært seg bremsene enna så når han kommer løpende er det best og passe seg ellers velter han dere.. eller han velter iallefall meg :unsure: men han er veldig snill da :P forresten er det langt fra bussen til der dere skal møtes? noen som vet det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
æææh.. Da tror jeg ikke jeg får kommet altså. Har ingen å sitte på med, og aner ikke hvor dette stedet er.. Hvorfor ikke et mer nøytralt sted, som for eks. Ulsrudvannet/Østmarkssetra? :)

Der sa du det, men utfordringer er til for å løses!

Hvor drar du fra? Kanskje vi kunne møtes på noe kollektivt og være lost sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder til på Fjellhamar. Altså, på motsatt side av byen. Tror jeg må ta en grundig let rundt på gule sider om jeg skal finne fram. Ser du er fra nesodden? (o-t, men jeg har masse familie der. Blant annet kusiner og tanter til faren min. Ei som heter Ellen, i familien min, har Berner Sennen og Collie, og bor på Nesodden. Tenkte det var en veldig interessant opplysning sånn i slengen :) )

Øhm.. *tenke*

Et spm. til: Tenker dere dette blir en trening, eller et treff der hundene leker? Jeg er ikke noe lydighetsmenneske, så hunden min er ikke med på treff for at jeg skal drite meg ut med det lille av lydighet vi kan. *flau*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Ni mnd gammel BC gutt? Vi er ikke der for å trene lydighet vi heller.. Men tenker som så at værre enn det han er kan han ikke bli (knis) så jeg benytter muligheten når det er mange hunder der til å prøve å få litt kontakt og sånt.. Men det er vel ikke en TRENING, men mer et treff? Eller hur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...