Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Tungvindt? Hva er tungvindt? Bestiller du et medlemsskap f.eks. i en bokklubb, så kommer det bøker i posten helt til du avbestiller.

Vet nå ikke helt om det er en god sammenligning da... og ja, det er tungvindt å måtte gå inn og slette manuelt, for etterhvert så blir det en del emner man legger inn svar på... (skulle blitt en del bok klubber for å få samme antall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet nå ikke helt om det er en god sammenligning da... og ja, det er tungvindt å måtte gå inn og slette manuelt, for etterhvert så blir det en del emner man legger inn svar på... (skulle blitt en del bok klubber for å få samme antall)

du må vell ikke det for hver innlegg du svarer på? har ikke fått en eneste mail jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvis du går på "Mitt kontrollpanel" og deretter "E-postvalg" så kan du velge å ikke motta varslinger der. Du kan også bestemme når du skal motta varslinger m.m.

Det skal også være en link i hver mail hvor du kan "avbestille" e-postvarsling den aktuelle tråden.

Nå gjorde jeg slik som du har skrevet her, i går. Men... kan ikke si at det var hjelp i. Fikk like mange "døde" mailer jeg i dag. Og de mailene jeg har "avbestilt" får jeg likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...