Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Tungvindt? Hva er tungvindt? Bestiller du et medlemsskap f.eks. i en bokklubb, så kommer det bøker i posten helt til du avbestiller.

Vet nå ikke helt om det er en god sammenligning da... og ja, det er tungvindt å måtte gå inn og slette manuelt, for etterhvert så blir det en del emner man legger inn svar på... (skulle blitt en del bok klubber for å få samme antall)

Skrevet

Vet nå ikke helt om det er en god sammenligning da... og ja, det er tungvindt å måtte gå inn og slette manuelt, for etterhvert så blir det en del emner man legger inn svar på... (skulle blitt en del bok klubber for å få samme antall)

du må vell ikke det for hver innlegg du svarer på? har ikke fått en eneste mail jeg.

Skrevet

Hei!

Hvis du går på "Mitt kontrollpanel" og deretter "E-postvalg" så kan du velge å ikke motta varslinger der. Du kan også bestemme når du skal motta varslinger m.m.

Det skal også være en link i hver mail hvor du kan "avbestille" e-postvarsling den aktuelle tråden.

Nå gjorde jeg slik som du har skrevet her, i går. Men... kan ikke si at det var hjelp i. Fikk like mange "døde" mailer jeg i dag. Og de mailene jeg har "avbestilt" får jeg likevel...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...