Lazita Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 Aiwa er ferdig badet og klippet mens ryggen min sier AUUU! Før bading Simba hører at hunden får noe Kneke litte granne med Dyret Rampepus Våt samojed Litt tørrere i hvertfall og ferdig stelt(blir ikke helt tørr før i morgen hun no) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 Hun ble ihvertfall veldighvit og fin Synes hun er helt nydelig, elsker uttrykket hennes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 10. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 Pen Aiwa er! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 Gullet før: Gullet etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 Pen Aiwa er! <3 Ja ikke sant. no har jeg bare Småen igjen å vaske så er alt unnagjort, men henne tar jeg rett før jeg legger meg der trengs det bare litt vaks og føn så er hun klar(også skal jeg sjekke om det er noe tansten jeg må skrape vekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 10. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 hehe du kan godt komme her og ta tannsteinen på dyrene våre også *engle fjes* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 Jeg må si du er kjempeflink å klippe Pito, hun ble kjempefin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 10. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 tusen takk det varmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 hehe du kan godt komme her og ta tannsteinen på dyrene våre også *engle fjes* holder du hunden så går det greit det (men kan ikke Kine hjelpe deg då?, er ikke hun hos deg no?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 jaja...no e Birk klar, har sjekket tenner (fin og ren), klippet klær og sjekket at han ikke har mer "skog" igjen i pelsen. Børsting ble gjort for 2 uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 jeg er hos jeampi ja* vi skal snart bade Casper:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 Gullet før: Gullet etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 jeg er hos jeampi ja* vi skal snart bade Casper:) Når kommer dere i morgen då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 10. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 holder du hunden så går det greit det (men kan ikke Kine hjelpe deg då?, er ikke hun hos deg no?) Joda vi kan hjelpe hverandre men det er bare så vanskelig syns jeg så har jeg ikke noe spesielt godt redskap. Bare en ganske brei tannskrape. skulle hatt en sånn tynn tannpirke sak... Men hun har ikke noe spesielt med tannstein nå har fått bort det verste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 10. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 Når kommer dere i morgen då? vi drar ut slik at vi er der litt over ni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 vi drar ut slik at vi er der litt over ni skal dere se på når Aiwa skal i ringen då? vi har møtetid kl 9 med henne og har 19 hunder før oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 11. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2006 Da rekker vi nok og se på henne ja skal ta bilder av dere vi! Dessuten er jo jeg i samma ring så jeg sitter jo rundt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar