Gå til innhold
Hundesonen.no

snart utstilling igjen

Jeampi

Recommended Posts

Skrevet

Aiwa er ferdig badet og klippet mens ryggen min sier AUUU!

Kopiav100_4072.jpg

Før bading

Kopiav100_4073.jpg

Simba hører at hunden får noe

Kopiav100_4074.jpg

Kneke litte granne med Dyret

Kopiav100_4075.jpg

Rampepus

Kopiav100_4088.jpg

Våt samojed :(

Kopiav100_4098.jpg

Litt tørrere i hvertfall og ferdig stelt(blir ikke helt tørr før i morgen hun no)

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Pen Aiwa er! <3

Ja ikke sant.

no har jeg bare Småen igjen å vaske så er alt unnagjort, men henne tar jeg rett før jeg legger meg der trengs det bare litt vaks og føn så er hun klar(også skal jeg sjekke om det er noe tansten jeg må skrape vekk) :(

Skrevet

hehe du kan godt komme her og ta tannsteinen på dyrene våre også *engle fjes*

holder du hunden så går det greit det :(

(men kan ikke Kine hjelpe deg då?, er ikke hun hos deg no?)

Skrevet

jaja...no e Birk klar, har sjekket tenner (fin og ren), klippet klær og sjekket at han ikke har mer "skog" igjen i pelsen. Børsting ble gjort for 2 uker siden :(

Skrevet

holder du hunden så går det greit det :(

(men kan ikke Kine hjelpe deg då?, er ikke hun hos deg no?)

Joda vi kan hjelpe hverandre :P men det er bare så vanskelig syns jeg :P så har jeg ikke noe spesielt godt redskap. Bare en ganske brei tannskrape. skulle hatt en sånn tynn tannpirke sak...

Men hun har ikke noe spesielt med tannstein nå :P har fått bort det verste

Skrevet

vi drar ut slik at vi er der litt over ni :(

skal dere se på når Aiwa skal i ringen då?

vi har møtetid kl 9 med henne og har 19 hunder før oss :P

Skrevet

Da rekker vi nok og se på henne ja :wub: skal ta bilder av dere vi!

Dessuten er jo jeg i samma ring så jeg sitter jo rundt der :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...