Gå til innhold
Hundesonen.no

Litt bilder fra oss!

Marianne

Recommended Posts

Tequila og Lita leker litt, men det er bare når jeg holder i midten da... :)

TequilaogLita002.jpg

Rare dyret...

TequilaogLita004.jpg

Birko syns Lita er litt voldsom, så han har ikke helt sansen for henne! Ihvertfall ikke når hun prøver å få han til å like henne, under bordet... Hun skal få for ikke å gi opp så lett da...! :rolleyes:

Her gjeter han Tequila i sofaen

TequilaogLita007.jpg

Sinna gutt

TequilaogLita011.jpg

TequilaogLita012.jpg

Ikke vær så kjip a..!

TequilaogLita013.jpg

Jeg er ganske søt!

TequilaogLita014.jpg

Ny taktikk, sniffe intenst på labben hans i 3 min!

TequilaogLita015.jpg

TequilaogLita017.jpg

Hva om jeg ligger på ryggen da...?

TequilaogLita019.jpg

Det er det eneste vi merker at Birko begynner å bli en gammel mann, han har ikke like god tålmodighet med sånne yplinger lengre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte bildeR:) savnet Tecila da:(

Tequila er med på det første bildet da...! :D Hun og Birko elsker hverandre så hun skygget banen når Lita prøvde å snike seg inn under hunden på han! :D

Ellers takk for komentarer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåååå!Så fin hun er! Hun virker som dame for Loke..hun er bare litt mer subtil i tilnærmingsmetodene sine... :D

Hehehe ikke si det for sikkert! Dette var ikke første gang hun møtte Birko og fikk beskjed om å slappe av litt! Forskjellen er vel at Lita klarer å høre litt etter....! :D Men hun har nok egentlig lyst å "dra en Loke" (kaste seg over alt og alle, uten noen form for hemninger :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Herlig :) min Vicky er også en liten sær dame. Hun finner seg ikke i alt yplingene gjør mot henne ;) men hun er nokså tålmodig syns jeg. Jeg hadde klikka mye føre.... Flotte bilder, og nyyydelige hunder ;) Vicky vil heller ikke ha drakamp uten at jeg holder i midten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt Lita er!!... :) Det høres jo ut til at det går bra med henne hjemme. Kjempefint! Har lagt ut gratulasjon til dere på hjemmesiden min forresten.. ;)

Måtte forte meg inn å se! ;) Tusen takk, det var kjempe kos av deg! ;)

Tusen takk til alle dere andre også for alle helsningar! :P

Det går veldig bra med Lita hjemme, hun kommer stort sett som et skudd på innkalling nå, nesten sluttet å dra i båndet eller, ihvertfall sluttet å dra meg overende! :P Tar henne med på trening for første gang på tirsdag, skal bli spennende å se hvordan det går!! :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...