Gå til innhold
Hundesonen.no

Litt bilder fra oss!

Marianne

Recommended Posts

Skrevet

Tequila og Lita leker litt, men det er bare når jeg holder i midten da... :)

TequilaogLita002.jpg

Rare dyret...

TequilaogLita004.jpg

Birko syns Lita er litt voldsom, så han har ikke helt sansen for henne! Ihvertfall ikke når hun prøver å få han til å like henne, under bordet... Hun skal få for ikke å gi opp så lett da...! :rolleyes:

Her gjeter han Tequila i sofaen

TequilaogLita007.jpg

Sinna gutt

TequilaogLita011.jpg

TequilaogLita012.jpg

Ikke vær så kjip a..!

TequilaogLita013.jpg

Jeg er ganske søt!

TequilaogLita014.jpg

Ny taktikk, sniffe intenst på labben hans i 3 min!

TequilaogLita015.jpg

TequilaogLita017.jpg

Hva om jeg ligger på ryggen da...?

TequilaogLita019.jpg

Det er det eneste vi merker at Birko begynner å bli en gammel mann, han har ikke like god tålmodighet med sånne yplinger lengre! :)

Skrevet

Så flotte bildeR:) savnet Tecila da:(

Tequila er med på det første bildet da...! :D Hun og Birko elsker hverandre så hun skygget banen når Lita prøvde å snike seg inn under hunden på han! :D

Ellers takk for komentarer! :)

Skrevet

Nåååå!Så fin hun er! Hun virker som dame for Loke..hun er bare litt mer subtil i tilnærmingsmetodene sine... :)

Skrevet

Nåååå!Så fin hun er! Hun virker som dame for Loke..hun er bare litt mer subtil i tilnærmingsmetodene sine... :D

Hehehe ikke si det for sikkert! Dette var ikke første gang hun møtte Birko og fikk beskjed om å slappe av litt! Forskjellen er vel at Lita klarer å høre litt etter....! :D Men hun har nok egentlig lyst å "dra en Loke" (kaste seg over alt og alle, uten noen form for hemninger :) )

Skrevet

Når?? :)

Dere gikk over veien og oppover mot Rimi der! Hadde ikke tid til å snakke derfor ropte jeg ikke på dere! :D

Skrevet

Dere gikk over veien og oppover mot Rimi der! Hadde ikke tid til å snakke derfor ropte jeg ikke på dere! :)

Ah sikkert på vei til posten tenker jeg.

Guest Vicky
Skrevet

Herlig :) min Vicky er også en liten sær dame. Hun finner seg ikke i alt yplingene gjør mot henne ;) men hun er nokså tålmodig syns jeg. Jeg hadde klikka mye føre.... Flotte bilder, og nyyydelige hunder ;) Vicky vil heller ikke ha drakamp uten at jeg holder i midten...

Skrevet

Så søt Lita er!!... :) Det høres jo ut til at det går bra med henne hjemme. Kjempefint! Har lagt ut gratulasjon til dere på hjemmesiden min forresten.. ;)

Skrevet

Så søt Lita er!!... :) Det høres jo ut til at det går bra med henne hjemme. Kjempefint! Har lagt ut gratulasjon til dere på hjemmesiden min forresten.. ;)

Måtte forte meg inn å se! ;) Tusen takk, det var kjempe kos av deg! ;)

Tusen takk til alle dere andre også for alle helsningar! :P

Det går veldig bra med Lita hjemme, hun kommer stort sett som et skudd på innkalling nå, nesten sluttet å dra i båndet eller, ihvertfall sluttet å dra meg overende! :P Tar henne med på trening for første gang på tirsdag, skal bli spennende å se hvordan det går!! :unsure:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
    • Første som slår meg er parasitter eller stoffskifte. Om ikke hun har synlige parasitter av kjent type i avføringen, som kan fikses med en reseptfri markkur fra apoteket -> veterinær.  Det er antakelig stoffskifte, om hun alltid har vært sånn. Ikke sikkert at mer energirikt for løser det, for det kan hende hun instinktivt vil spise mindre av det for å holde systemet sitt i balanse. Selv har jeg alltid vært så tynn at folk blir støtt av det og skinny shamer skamløst. Det er åpenbart hormoner. Sult og apetitt regulerer seg veldig annerledes enn hos de som sliter med motsatt problem. Det er vondt for meg å "overspise" ifht eget system, hva som er passende eller utilstrekkelig for andre   Da jeg var gravid la jeg på meg "normalt" (mye, selv til gravid å være), men med hornonene ute av kroppen rant den vekten av igjen i en rasende fart selv om jeg fortsatt spiste mer enn tilstrekkelig for å skulle holde den, så hormoner, hornoner, hormoner.  Om hunden ellers virker frisk og rask.. Hvilke(n) rase(r) er hun?   
    • En dyrlegesjekk er absolutt lurt. Hun kan ha helseproblemer som gjør at hun ikke tar opp næring riktig. Hva dyrlegen sjekker kommer helt an på vurderingen av hunden, rase, vekt, hva hun spiser osv. Jeg antar du har prøvd ulike fõr og fõrtyper? Har du prøvd å gi mat til ulike tidspunkter? Det som funket best for min småspiste hund var å gi lite nok til at han alltid spiste opp. Du kan jo bare tenke deg selv om du ikke har matlyst, og stadig får servert mer mat enn du orker. Jeg fôret også en kombinasjon av rått og tørt, og varierte mellom typer og merker. Å ha litt lakseolje over maten kan også hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...