Gå til innhold
Hundesonen.no

lampeskjerm


Wanderlust

Recommended Posts

Pondus brukte kun skjermen om natten og hvis han var i et annet rom enn oss. Han hadde problemer med denne skjermen i begynnelsen, men fant teknikken etter et par dager.

Samboeren min var med på operasjonen...han ble itt ille til mote og hadde stor sympati for Pondus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest hele tråden men her er et tips fra meg:

Et lite tips til dere som har hunder som blir operert i mageområdet. Da vi kastrerte Aro, pga den ene testikkelen lå igjenn i buken, fikk vi tips av dyrlegen å bruke en t-shirt i stede for "lampeskjermen" Vi festet t-shirten med bukseseler, og den funket utmerket :D

sting.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et tips her på sonen, huser ikke hvem som sa det, at man kan bruke en t-shorte over stingene. Tre føttene til hunden i armene til t-shorten og fest rundt magen.

Lykke til... Du må fortelle hvordan det går, da jeg også har en hund som skal kastreres pga av at ene testikkelen ligger i buken.

Jepp, that`s me :D Sjekk innlegget oppføre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at alt er bra! Regner med at han har våknet opp igjen nå og er sånn passe "full"... :D

Fikk vel sånn oppvåkningssprøyte, så våkna der, og reiste og gikk ut i bilen selv. Men han har bare gått rundt og ikke vist hvor han sku gjøre av seg. Men har slått seg til ro nå, selvom han ikke skjønner helt den meninga me å gå med en lampeskjerm på hodet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT:Halv 11 idag var vi hos veterinæren, og han ble dopa ned og lagt på bordet, Jeg måtte ta et valg om å bare ta den som ligger i buken, eller begge. Og ble enig me pappa at vi skulle ta begge.

Satt inne hos han å så på, og før vet`n begynte å skjære så kom det et like *sukk..

Alt gikk helt greit, og han ble bært inn for å røntges... Veterinæren syns ikke vi behøvde å sende inn bildene, siden vi ikke får brukt han til avl, og det ble mye dyrere. Så han så på bildene, og begge albuene var "perfekte", høyre hofte var fri, men venstre så sa han at det kunne tilsvare en C-B, men på en god dag så kunne den sett helt fri ut. SÅ det var gode nyheter :( jeg kan bruke han til det jeg vil :P

Så flott da! Og håper at han fikser å holde seg litt i ro etter operasjonen idag da!

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme dagen var han i ro, trodde også han hadde mista stemmen :) men der tok jeg feil...

Tror han syns det er litt gøy med den skjermen når han er ute i snøen, For har for det meste bar gått ut i hagen så han har fått gjort fra seg, så han dytter skjermen nedisnøen så den fyller seg, så kaster han det rundt seg :)

men men. Skal nok bli godt for han å slippe den også. Tar stingene på torsdag (mulig jeg har sagt dette før) så da skal vi på trening også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg lagt ut bilder av Rex med "lampeskjermen" :D

og gidder ikke forminske bildene så legger bare ut link..

Rex med lampeskjerm

Hehe, den største lampeskjermen de kunne finne eller? :D

Det går bra med ham ja, det er godt å høre :) Ble visst ingen tur på oss før han ble lagt under knicen men, vi får vel ta det neste gang vi er nedover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke forminske bildene så lenge de ikke går ut over skinnet på forumet :D

Trodde di ikke kunne være større enn det sto jeg da, så tør ikk legge ut :D

Hehe, den største lampeskjermen de kunne finne eller?

Det går bra med ham ja, det er godt å høre Ble visst ingen tur på oss før han ble lagt under knicen men, vi får vel ta det neste gang vi er nedover

ja det var nok den største :D neida, men de hadde ikke den som var en str mindre :D

Nå har han fått hvert på tur, og ligget inne uten skjermen. Endelig fått spist litt bein, noe som ikke var så lett med lampeskjermen...

Og idag må vi prøve å fjerne plastrene, så det får grodd ordentlig. Og da blir det nok liv i leiern :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...