Marthe Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 Hvilke hunderaser har dere på"ønskelisten"? Selv kunne jeg tenke meg: ¤Australian shepherd ¤Malinois ¤Tervuren ¤Schäferhund + Border collie som jeg har fra før av
katchina Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 Min ønskeliste: Rottweiler, Bordeux Dogge, Chi og ønsker å fortsette med rasen jeg har nå. Tror at neste gang jeg skal ha hund blir det rottis og heeler.
Calina Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 Oooh...det blir ikke en særlig lang ønskeliste..hehe - det er mange, mange hunderaser som jeg liker veldig godt, men som jeg ikke ville ha kjøpt selv. De jeg ville kjøpt er dobermann og thai ridgeback.
Basse Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 ^-^ Golden Retriever ^-^ Cavalier King Charles Spaniel ^-^ Shetland Sheepdog ^-^ Papillon Og ellers er det Mange flotte hunderaser der ute som jeg liker, men det er vel disse som jeg "ønsker meg" mest
Beyond Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 Xolo. FLERE FLERE FLERE Thai ridgeback Sloughi, ungarsk mynde og polsk mynde Hvis jeg får mer sansen for hundesport: Canaan dog Storpuddel Allergi setter imidlertid noen begrensninger her
Toya Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 skal vi se : collie langhår sheltie berner sennen alaskan malamute ( en jeg bare ønsker meg.. kommer ikke til å skaffe meg en sånn )
vipsen Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 På vil-ha-listen min står Malle Krøllert Hollender Korthårs Collie Boxer Rottis (må være hann da) Svart mellomschnauzer Briard
Kristina Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 Cane corso Bruksschæfer Picard Bullterrier
Heidihj Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 Jeg skal ha: Siberian husky Alaskan malamute Jeg kunne tenkt meg: Australsk gjeterhund Irsk ulvehund Samojed Og mange, mange fler
MarieR Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 oida dette kan bli langt 1 kelpie 2 shiba 3 sheltie 4 schipperce 5 belger 6 islandsk fårehund denne listen forandrer seg ofte men foreløbig er jeg bergtatt av kelpien. Men Buhunden står mitt hjerte nermest enda
Silje Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 Min liste: Papillon Saluki Manchester Terrier Pomeranian (merkelig blanding av raser gitt!) og en 3-4-8 sheltier til
Nina Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 Stor puddel Mellom schnauzer Mellom puddel
Rabalder Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 Min "skal ha" liste: -Miniatyr bullterrier/bullterrier -Siberian husky -Italiensk mynde -trekkhund blanding Min "vil ha" liste: -Weimaraner -Ungarsk vizla -bruks schafer -jakt golden -staffordshire bullterrier o.s.v, liker de fleste raser
Red Merle Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 hmmm. Ganske mange hunderaser jeg liker.. men kan plukke ut de jeg liker spesielt godt 1 . Aussie 2 . Toller 3 . Labrador (skjokolade farget) 4 . Golden retriever ( ordentlig mørk gyllen golden) 5 . Siberian Husky 6 . Dalmatiner 7 . Stor puddel (sølv) 8 . Collie, Korthår 9 . Schæfer 10. Blandigshunder Detter hunder som jeg har lest med fra til at kan, jeg igjentar, kan passe til meg.
Monab88 Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 Flere bernere st. bernard Newfoundlander engelsk bulldog irish softcoated wheaten terrier briard storpuddel grand danois rhodesian ridgeback De øverste er de jeg liker best, mens de nedeste forandrer seg over tid. -Edit: Glemte en rase-
Djervekvinnen Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 Foreløpig er det sånn at jeg har ønsker om en kremgul, langhåret dachs. Sånn ellers kunne jeg ha tenkt meg en Grand danoise eller en Pincher (men da måtte jeg ha hatt mer erfaring) i fremtiden en gang. Er ikke noe raser jeg vil ha som neste hund uansett. (tror jeg) Skulle jeg valgt NÅ, hadde det blitt dachsen.
victoria_e Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 Hmm det må nok bli: -Aussie -Kelpie -Border Collie -Beger -Hollandsk Gjeterhund -Irsk ulvehund Hehe ble litt mange der men
Baby Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 Engelsk Springer Spaniel Phalene Engelsk Toy Terrier Dverg Pincher Dobberman Berner sennen Grand Danois Labrador Retriever
Guest Vicky Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 1. Papillon, som jeg nå venter på Fikk vite idag at tispa kanskje snart får løpetid. Gleder meg vilt!!!!! 2. Ranch Aussie. Drømmen er en skikkelig Mistretta og Fairoaks miks... Helst sort tri. 3. Tervueren. Men jeg kjenner ikke godt til miljøet, så det tar nok en stund før jeg skaffer meg en. Må først bli enda mer kjent med rasen.
Bee Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 Hadde vi hatt større hus og en litt mer velvillig mann, hadde min tredje hund blitt; Dogo Canario Bordeux Dogge eller Am.St.Terrier (Så lenge vi bor i molboland, er det bare en drøm å eie en igjen..:/ ) Til gubbens forsvar må jeg nevne at vi om 2 mnd får et lite nurk, og da planlegger man ikke tredjemann
M.J Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 Min er: - svart mops - staffordshire bullterrier - labrador - norfolk terrier - svart pomeranian - italiensk mynde De jeg kunne tenkt meg i fremtiden er: - Strihåret hollandsk gjeterhund - Laeknois - Weimaraner Edit: Glemte Italiensk mynde
Line_ Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 Pincher (tror det blir min neste hund...) Dverg Pincher Sheltie Toy/Mellom Puddel Border Collie (en gang i fremtiden...) Pomme Pluss maaaaange flere
Velvet86 Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 Flere franske bulldoger Og en eller annen gang skal jeg skaffe meg en engelsk en også, garantert!!
~Marlene~ Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 chi, pomme cavalier dalmis papillon (flere vil ha maaange) sheltie bc!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar