Gå til innhold
Hundesonen.no

Er så forelska.....


meg123

Recommended Posts

Nå var dere da veldig frempå her ;-)

Hehe, hva med oss andre "single" som nesten ikke klarer å vente på våren og den romansen den FORHÅPENTLIGVIS bringer med seg..... :)

Neida, synes dere er heldig jeg som har funnet noen dere vil være med!

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har verdens aller beste kjæreste nemmelig! :) Han fridde til meg på vår 5-årsdag i fjor- herlige gutten! Han får hjertet mitt til å løpe galopp enda, etter snart 6 år - uten problemer! ;):D

Og jeg som ikke tålte trynefjøla hans før! Men så ble vi sammen, og her er vi da!! ;)

Edit: Skriveleif... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm den følselse ja..husker da jeg fikk danse med han jeg likte i klassen i musikk ..hjerte mitt å meg har aldri vært så glad.

men så overhørte jeg en samtale om at han ikke likte meg i det hele tatt å at jeg ikke var noe fin :)

jeg ble skikkelig såra..men liker han fortsatt! får han ikke ut av hodet jeg..

huff...blir nok aldri noen på meg..velger vist dem som er for fin får meg..huff.. :)

men jeg vil ikke ha en kjæreste om han ikke liker hunder! NEVER jeg kutter ikke ut dyra for en gutt B)

har prøvd mange gang å få kontakt med folk med hund..ja..en gang så sprang faktisk min vega(hun var valp) rett inni et hus der det bodde en kjekk gutt. å så pissa hun på snowboard skoa hannes akkurat da han kom å så hvem det var! *jeg gikk med avisen det var sommer døra sto oppe.!

så flau har jeg aldri vært..han så rart på meg. jeg rødma som en tomat å tok vega under armen å sprang fortere enn svint!..

hehe prøver og prøver men får aldri napp på gutt som liker hunder( og ikke UTEN heller) hva gjør jeg galt? e :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nok ingen forelskelse på gang..

Hyggelig å lese om alle dere andre som har den lykken i livet da!

Men jeg kan ikke klage.. er ikke akuratt som om jeg prøver så veldig mye å få meg en kjæreste heller!

Så for nå trives jeg alene og slapper av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...