Gå til innhold
Hundesonen.no

Er så forelska.....


meg123

Recommended Posts

Ikke tenk så mye på det du. Bare nyt at du er forelsket! Jeg misunner dere jeg, er ikke forelsket i noen heller!

Buhuu

Vennene mine sier at han er en drittsekk og at han bare kommer til å såre meg. Men jeg greier bare ikke å tro på de, han er så søt og sjarmerende :D

Gjett om jeg nyter å være forelska :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner på min samboer at det ikke lenger er denne boblende forelskelsen, men heller en dyp kjælighet og tilhørighet, og det synes jeg faktisk er MYE bedre.. :P

I fjor holdt vi på å slå opp fordi vi ikke så hverandre i vår travle hverdag, men det styrket oss egentlig litt, og nå går det så meget bedre, og jeg kunne ikke fått en bedre samboer. I mitt forrige forhold ble jeg fysisk og psykisk terrorisert av min samboer, og det brøt meg ned, så det er jeg glad jeg kom meg ut av. Nå er jeg over det, og er mitt vanlige selvsikre meg igjen, og livet er bra, solen skinner, og selv om vi fortsatt har en meget travel hverdag, så er alt bare kos... :)

Samboer har fått seg ny jobb, med nye muligheter og bedre lønn, og snart er det vår, så nå nyter jeg livet.. :P

Det er definitivt bedre å være to, eller tre da... medregnet Boxie... ^_^

Får håpe vi snart blir fire, med ny valp til sommeren..*Håpe på jobb med penger til hund*

B)

Så min kjære sier jeg bare.... :iloveu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

heeerlig tråd da!!! litt vanskelig å holde kjærligheten ved like i hverdagen jah! har dabbet litt av hos meg da! håper det bobler opp igjen!:D

Har det?! ikke bra da, dere som har fått ny leilighet osv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forelska ja...Men så usikker :huh:

Han er så fantastisk søt og koselig, men noen ganger er han så rar :mellow:

Alle menn er rare noen ganger.. :( Spør om det er noe du lurer på, det gjorde ikke jeg før, bare prøvde å gjette hva han følte og tenkte på, og tok feil en del ganger, og ble sjalu og sur for ingenting, teite meg ;)

Denne gangen spør jeg heller hva han tenker på og føler, og forteller også om noe plager MEG. Dette har jeg nemlig funnet ut; Menn er IKKE tankelesere, tro det eller ei :(

Selv om det hadde vært praktisk.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...