Gå til innhold
Hundesonen.no

Du liker hunder, men liker du alle dyr?


Bee

Recommended Posts

Gjør du det?

Jeg liker ikke katter noe særlig, og er redd for ehhem ....geiter. Har noen venner som har geiter, må si jeg ikke er høy i hatten når de er løse ute :)

Men er du redd andre hunder enn din egen? Noen spesielle raser? ...)

Kommer det er løs hund løpende kan jeg tenkte mitt, men det er mest fordi jeg blir bekymra for barna/valpen som evt er med oss ute. -Og det er uavhengig av rase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Liker ikke hester så godt... Blitt kasta av og trampa på etterpå, og etter det... Jeg og hester er ikke akkurat bestevenner! :)

Liker de fleste andre dyr! :D

Andre hunder er stas! :P Men er øøørlitt skeptisk til småhunder... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør du det?

Jeg liker ikke katter noe særlig, og er redd for ehhem ....geiter. Har noen venner som har geiter, må si jeg ikke er høy i hatten når de er løse ute :)

Men er du redd andre hunder enn din egen? Noen spesielle raser? Jeg kan være litt skeptisk til noen helt små hunder, det da hvis de knurrer...(Det kan ha en sammenheng mellom at jeg er mer vandt til store hunder enn små...)

Og kommer det er løs hund løpende kan jeg tenkte mitt, men det er mest fordi jeg blir bekymra for barna/valpen som evt er med oss ute.

Jeg er ikke veldig begeistret for katter - en smule redd dem, rett og slett. Jeg er litt redd for noen større hunderaser, schæfere, dobermenn, rottweilere, de fleste hunder som viser truende oppførsel rett og slett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker vel alle dyr, har vært avløyser da kosa meg da melka masse kuer hehe :blush: Kanskje litt skeptisk til større hunde raser jeg og om jeg ikkje kjenne hunden..Men ellers går det bra :) Er en stor dyre elsker.... :P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad i stort sett det meste av de dyrene med pels og fjær, men edderkopper og slanger å sånne ting kan jeg klare meg fint uten! :)

hehe liker ikke edderkopper jeg heller da elle små krypp men det kommer vel egentlig under(småkryp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke veldig begeistret for katter - en smule redd dem, rett og slett. Jeg er litt redd for noen større hunderaser, schæfere, dobermenn, rottweilere, de fleste hunder som viser truende oppførsel rett og slett

enig der...katter er så slu, en katt angrepp pappas strupe da han sov :P bare fordi den rørrte på seg(adameple) jikes!

å shæfere er jeg og redd! angrepet som barn jeg...au au :)

og jeg er LIVREDD fuler! da det var fuleinfluensa nyheter så gikk jeg ut på trappa for å lufte meg litt s¨s¨jeg en spurv i treet, je fikk helt panikk å hylte LA MEG VÆREEEEE( ikke bare litt redd fugleinfluensaen :D:P (naboene så det å noen kom å sporte om det gikk bra..kan tru de fikk seg mang en latter :P

pluss undulater...livredd når de flakser får helt frysinger å eklet inni meg,, gjemmer meg ...da bestevennina mi hadde undulat torte jeg nestn ikke komme på besøk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er kjemeglad i hester, men fyrige hingster har jeg stoor respekt til, og holder meg unna om jeg kan :)

eller ser jeg livredd alt som heter eller ser ut som bier veps og humler. kongroer er heller ikke det dyret jeg gjerne sitter å ser på..

men er generelt glad i alle dyr :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker det meste av levende liv, men kan bli skeptisk til utaggerende hunder uten bånd.

Ellers har jeg følgende uhyggelige vesener på grøss og gru lista mi :

-edderkopper

- biller ( unntak marihøner)

-veps

- saksedyr og munkelus/ skrukketroll

Liker godt fugler, fordi de spiser slike ekle ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd for fugler... :(

Det er jeg og :P

Jeg har faktisk blitt jagd av en kalkun så frykten min er ikke ubegrunnet!Det enenste fjærkreèt jeg kan like er African Grey/Grå jacko..Ble kjent med en nydelig frøken som het Jenna når jeg bodde i England :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker mange dyr, men det er mange sjødyr jeg ikke liker, som f.eks brennmaneter og andre skapninger som påfører meg ubehageligheter/smerte...

Liker heller ikke sinte veps en varm sommerdag eller stokkmaur.

Også synes jeg ganske mange av dyrene i en sånn monster-perm broren min har er ganske ekle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker alleslags dyr jeg.. en ting jeg ikke liker er hunder som springer bort til gjerde og bjeffer, det syns jeg er skummelt.. ellers så liker jeg alle dyr.. untatt eddrkopper.. jeg rett og slett hater dem!!! Det var en gang en på rommet mitt, jeg skulle sove så kom den dalende ned foran trynet mitt.. da hylte jeg sånn, begynnte faktisk å skrike åsså den gangen :( (så gale er det ikke nå lenger..heldigvis :P ), at pappa kom ganske fort inn på rommet mitt og spurte hva det var..han vart ikke videre glad for at det var en liten edderkopp som var problemet.. :P

liker forresten ikke sånne stor slanger, sånne som blir opptil 2,5-4m... :P de er så stor..å ekle.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...