LBL Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Se her kan dere studere deres egen rase i ringen "over there"! Best in show kåres i kveld så det er vel mange raser som ikke har blitt lagt ut enda.. Westminster rasevideoer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Fant ikke rasen min der jeg da....! <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBL Skrevet 14. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Fant ikke rasen min der jeg da....! <_< Det er så mange raser amerikanerene ikke har vet du, og "spansk R.T" er nok ikke en av dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Det er så mange raser amerikanerene ikke har vet du, og "spansk R.T" er nok ikke en av dem! Ikke min heller...Groenendael er Belgian Sheeepdog Veldig merkelig.. Edit:ser de ikke er ferdige enda...Og hvor er Belgian laekenois? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Min var der Kjempemoro å se på! Takk for linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBL Skrevet 14. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Ikke min heller...Groenendael er Belgian Sheeepdog Veldig merkelig.. Edit:ser de ikke er ferdige enda...Og hvor er Belgian laekenois? Tror ikke Belgian Laekenois står på lista over AKC godkjente raser jeg gitt! i det hele tatt er det mange raser som vi regner som vanlige som ikke er godkjent av AKC.. Og når jeg sier at best in show blir avgjort i kveld så er det vel neppe vår "i kveld", aner ikke hvor mye klokka er der borte nå jeg? <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 hmrf!! Ingen norske raser?! men fant skipperen da, kuppert dog..de er SÅ mye finere med hale enn uten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Masse amerikanske, store wheaten terriere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Fant ikke min rase heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 hmrf!! Ingen norske raser?! men fant skipperen da, kuppert dog..de er SÅ mye finere med hale enn uten! Joda, norsk elghund grå er i hvert fall med (men de går på tirsdag - i dag - så videoen er ikke lagt ut - dessuten ligger de på en annen side enn den linken var til - de går i "hound"-gruppen - sammen med mynder og støvere...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 http://www.westminsterkennelclub.org/2006/...dex2.html#hound Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 takk for link fant elghunden. synns det vises ganske godt på dem at det er utstilling og ikke jakt de blir brukt til. pelsen minner mer enn pelsen på en GJD (husker ikke hva den har byttet navn til), enn pelsen til de elghundene jeg har sett. men pene, det var de så absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 fant ikke min jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Hmmm sitter og ser på det MEN... Det skjer noe rart:S kanskje noen kan hjelpe meg:p Alle fargene blir gale.. Det blir sånn skrekk grønn/turkis osv... så man får ikke se noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 fant ikke min jeg... German sheperd er lagt ut nå http://www.westminsterkennelclub.org/2006/...dex2.html#hound Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Hmmm sitter og ser på det MEN... Det skjer noe rart:S kanskje noen kan hjelpe meg:p Alle fargene blir gale.. Det blir sånn skrekk grønn/turkis osv... så man får ikke se noe! Da er det pc'n din det er noe galt med,en av våre pc'r er sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Åååååhhh....*venter i spenning på belgere* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Da er det pc'n din det er noe galt med,en av våre pc'r er sånn.. Men hmm jeg få jo sett alle andre utenom borzoi:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Men borzoi er vel ikke lagt ut enda? Den er iallefall ikke det til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 takk for link fant elghunden. synns det vises ganske godt på dem at det er utstilling og ikke jakt de blir brukt til. pelsen minner mer enn pelsen på en GJD (husker ikke hva den har byttet navn til), enn pelsen til de elghundene jeg har sett. men pene, det var de så absolutt! Får ikke sett elghundene jeg. Når jeg trykker på norwegian elkhound så kommer afghansk mynde.. Hva gikk du inn på får å se elghundene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Ville se på det fra ifjord;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 åja Tenkte ikke så langt jeg.. Men nå funker ikke sia i det hele tatt til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Får ikke sett elghundene jeg. Når jeg trykker på norwegian elkhound så kommer afghansk mynde.. Hva gikk du inn på får å se elghundene? om du går inn på den opprinnelige linken, altså den øverste, i menyen på venstre side finner du hounds. jeg fikk det til da jeg trykkte der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Var ikke av sheltie, men jeg titta på collie... Oh my! Bryr de seg ikke om høy haleføring der borte da? Det er like fy-fy som hos sheltien, men her var det mange over rygglinja... Mange korte haler også, men det er jo et problem på enkelte linjer hos sheltien og da. Så måtte jeg titte på schäferne, og fytti katta for et trav de viser Ble helt imponert over et par der EDIT: Fysj, så bilde av BOB og BOS sheltie nå... De amerikanske er så lite fine <_< Grove og lite elegante... Takke meg til de britiske ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Der var det mange flotte cavalierer også Men jeg ble overasket over hvor kraftige og klumpete endel av de var, jeg liker de best litt mer spe og elegante jeg! Sånn at de passer perfekt til agility Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar