Pingeling Skrevet 20. September 2022 Rapporter Skrevet 20. September 2022 Alle dekken jeg har kjøpt har strikk til bakbena, men en ting har jeg alltid lurt på: bruker folk disse strikkene på tisper? Føles som at jeg tar på dem en G-string med dårlig passform, og strikken spretter rett opp i tissestellet. Det er nesten så jeg begynner å lure på om jeg gjør det feil...eller om mine tisper er misdannede, alle som en! ? Brukere der andre strikk? Hvordan forhindrer dere at de klatrer opp mellom bena på hunden når den beveger seg? Er dette en hannhund-only greie? Min lillefrøken var i allefall ikke veldig imponert over designen. ? Siter
Rocket Skrevet 21. September 2022 Rapporter Skrevet 21. September 2022 Jeg har brukt strikkene på både hannhund og tispe. Men det kommer veldig ann på passformen! Blir det tanga så bruker jeg ikke strikkene uansett kjønn. 1 Siter
Pingeling Skrevet 21. September 2022 Forfatter Rapporter Skrevet 21. September 2022 Nei, det er sikkert ikke behagelig med gnagsår uansett kjønn! ? 1 Siter
Rufs Skrevet 21. September 2022 Rapporter Skrevet 21. September 2022 Bruker sjeldent disse strikkene (uansett kjønn på hunden). Kun hvis det blåser, og dekkenet går opp over ryggen hvis de ikke er i bruk Siter
simira Skrevet 21. September 2022 Rapporter Skrevet 21. September 2022 Jeg synes ikke dekkene ligger godt nok uten bruk av strikkene, men de skal jo ikke gnage. Da tenker jeg nesten at dekkenet er for lite? Siter
yurij Skrevet 21. September 2022 Rapporter Skrevet 21. September 2022 Klipp av beinsnorene og lag en under halen i steden? Siter
Recommended Posts