Spretter Skrevet 6. September 2022 Rapporter Share Skrevet 6. September 2022 Jeg har for første gang en hund som er såpass glupsk og har såpass med tyggeiver at hun knuser skinkebein og margbein og spiser det. Dette friker meg litt ut, siden jeg har innprenta at knuste bein kan stikke hull på mage og tarm og det som verre er. Jeg vet jo at dette først og fremst gjelder varmebehandla bein og ikke de rå/tørka du kjøper på dyrebutikk, men lell a gitt. Disse småbitene med bein jo er steinharde? Hva gjør dere? Overreagerer jeg? (Håper det - hun digger det jo) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 6. September 2022 Rapporter Share Skrevet 6. September 2022 Fylt kong? Frossent? Hudruller/knuter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjerneskinn Skrevet 6. September 2022 Rapporter Share Skrevet 6. September 2022 Har hatt hund som har operert perforert tarm (ikke grunnet bein) og en annen hund som slukte bein og måtte haste til vet grunnet det, så har slutta med bein her. Gir tyggegreier som ikke er særlig hardt og fryste Toppl (får en sånn hver dag til middag). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet 6. September 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2022 Nettopp. Da går jeg tilbake til hud-produktene. Glupske hunder er heldigvis fornøyd med hva det skal være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts