Olina Skrevet 12. Juni 2022 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2022 Kjøper dere alle sløyfene på utstilling? Det som hunden deres vinner. De koster ofte 100 kroner per stykk og blir det tre sløyfer så koster det 300 kroner. Er det verdt det? Hva gjør dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 12. Juni 2022 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2022 Jeg pleide å kjøpe sløyfene de første utstillingene men så sluttet jeg. Nå ligge de fleste sløyfene i en skuff og vet ikke hva jeg skal gjøre med dem ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannah Skrevet 20. Juni 2022 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2022 De første utstillingene jeg var med på kjøpe jeg alle rosetter han fikk, var kjempe stas? Nå kjøper jeg ingen, vet ikke hvor jeg skal ha de lenger. De ligger vel en eller annen plass i skapet eller boden. Så for meg nå er det ikke verdt pengene, da de bare blir lagt bort og glemt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts