Charkie Skrevet 11. Mai 2022 Rapporter Skrevet 11. Mai 2022 Tips til valpesele til golden valp? Siter
CrissyS Skrevet 11. Mai 2022 Rapporter Skrevet 11. Mai 2022 Jeg har ikke kjøpt valpesele til min valp, men kjøpte Hurrta Weekend Warrior sele. Har ikke fått valpen enda, så har ikke fått testet den enda. Men har hørt mye bra om den? Siter
Sprettballen Skrevet 12. Mai 2022 Rapporter Skrevet 12. Mai 2022 En regulerbar en. Jeg har brukt både Rukka H sele og non stop ramble harness som første sele til mine valper. Sistnevnte synes jeg egentlig er litt unødvendig dyr sele å kjøpe til valp i vekst. Mitt argument var at den ville passe den voksne whippeten min når valpen vokste utav den. Glemte å ta høyde for at valpen trimmet reguleringsstroppene på rundt brystet ? Anbefaler derfor å velge en regulerbar selesom IKKE har løse stropper. Som f.eks. Dog Copenhagen comfort selen som han fikk som nr to og som han ikke trimmet lengden på 2 Siter
Pingeling Skrevet 12. Mai 2022 Rapporter Skrevet 12. Mai 2022 Billig og regularbar. Personlig synes jeg det er utrolig praktisk å ha en step-in sele til de aller yngste, for når det haster å komme seg ut å tisse, så er step-in det raskeste alternativet. Siter
Cre-tive Skrevet 20. Mai 2022 Rapporter Skrevet 20. Mai 2022 Vi har prøvd litt forskjellig nå, men faller tilbake til step inn for hurtig og enkel bruk ? Siter
Recommended Posts