Jump to content
Hundesonen.no

Hei! Jeg er ny đŸ‘‹đŸŒđŸș

Recommended Posts

• 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Du kan virkelig aldri fĂ„ nok kong/slikkematter etc nĂ„r de er smĂ„. Utrolig greit Ă„ ha klart i frysen med vom etc.   Tyggebein! KaninĂžrer, oksemuskler etc. Ang leker, sĂ„ anbefaler jeg virkelig noe med "stille" pip. OM du fĂ„r en som liker pip kan det bli ganske sĂ„ slitsomt etterhvert.  Og som nevnt over, navneskilt! Om du er lydsensitiv sĂ„ fĂ„r du kjĂžpt med sĂ„nn gummikant pĂ„ sĂ„ det ikke klirrer sĂ„ fĂŠlt!  
    • SĂžker andres erfaringer med hundefĂžrerjakken fra Canelana.  Har hĂžrt den er ganske varm? Hvilken Ă„rstid passer den best til?   Input pĂ„ for og imot den jakken generelt mottas med takk
    • Jeg tenkte nok det egentlig😊
    • Det er vanskelig Ă„ anbefale noe bastant, da det er sĂ„ individuelt hva man vil trives med. Hadde i utgangspunktet tittet pĂ„ gruppe 9 hundene og lest litt om dem. Gjerne tatt noen rasevelgere, f.eks NKK sin. Ville ogsĂ„ fulgt med pĂ„ finn.no det dukker jo stadig opp hunder ser som kanskje kan vĂŠre aktuelle! Eller ta kontakt med oppdrettere som kanskje har voksne hunder som er ferdig i avlen eller lignende som de Ăžnsker skal fĂ„ bo alene.  Eneste lille hunden jeg har erfaring med noenlunde selv er Chihuahua og da bare via venninne som hadde en kort periode. Ufattelig trivelig hund det er mye selskap i. Masse glede i liten kropp, og sĂ„ sant de har god mentalitet, er avlet godt og oppdratt som hund sĂ„ vil jeg tro det kan vĂŠre et godt alternativ for deg. Jeg falt hvert fall pladask for rasen via den jeg kjente. 
    • Deg fĂžrst.  Dette er en fryktelig vanskelig situasjon du har havnet i og mtp barn sĂ„ kan jeg ikke si sĂ„ mye iom jeg er barnlĂžs selv. Men depresjon kan jeg si noe om. Det er fryktelig Ă„ gĂ„ igjennom, det er tungt og mĂžrkt og enden av tunellen synes langt vekke. Men det blir bedre, nĂ„r man bare fĂ„r rettet opp i potensielle kjemiske saker i hjernen etc.  Medisiner om hjelper deg kan kanskje ogsĂ„ vĂŠre slike du ikke kan bruke under graviditet forĂžvrig, men det finnes andre der ute. Snakk med teamet rundt deg, lege, psykolog etc. Og ikke minst partneren din og ogsĂ„ familie/venner som du eventuelt kan lene deg pĂ„ i tiden med valp/barn. Til syvende sist er det du som stĂ„r midt i det og du mĂ„ kjenne pĂ„ hva som er rett for deg, det noen andre hadde trivdes i kan vĂŠre feil for deg, og omvendt.  HĂ„per du finner lĂžsningen som er best for deg, bĂ„de nĂ„ og pĂ„ lang sikt. ❀ 
  • Nylig opprettede emner

• Create New...