Grønn Skrevet 18. Januar 2022 Rapporter Skrevet 18. Januar 2022 Hei! Vi skal snart på nybegynnerkurs i agility. Hva bør vi ha med oss til kurset? Godbiter og leiebånd. Vannskål og vann, kanskje? Noe annet som er lurt å ha med? Siter
Grønn Skrevet 18. Januar 2022 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Januar 2022 Kanskje jeg bør lage noen levergodbiter å ta med. Andre tips til godbiter som hundene deres liker. Min liker egentlig alt, men har ikke funnet noe han er helt supergira på. Siter
Busann Skrevet 18. Januar 2022 Rapporter Skrevet 18. Januar 2022 Du bør ha med dekken til å ha på hunden mellom den er på banen. Du må ha med vann og vannskål ja, om du ikke skal ha den i bilen, må du ha med noe den kan ligge i/på. Husk å ha vanlig leiebånd, ikke flexi-line. Om hunden er leken, anbefaler jeg leke også. Pølser, fiskekaker og medisterkaker pleier å være populært. Gode lommer anbefaler, store og dype så du ikke søler godbiter på banen, men du kan lett og kjapt komme til. Anbefaler også å trene på "bli" før du starter. Det gjør det mye lettere å komme igang med bli på banen når dere kommer så langt om det sitter litt først. "Bli" er ikke 100% nødvendig, men gjør det mye lettere. Du velger selv om du vil ha stå og bli, sitt og bli eller dekk og bli. 1 Siter
Recommended Posts