Hannah Skrevet 1. Desember 2021 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2021 (endret) Hei, jeg har nettopp kjøpt nytt stoffbur til hunden som jeg tenker vi kan ta med når vi er på kurs eller utstilling, men lurer på om det er for lite/trangt for ham. Hva er deres mening? Legger ved et bilde av ham i det. Buret er som sagt kun tenkt til å brukes når vi er på reise, kurs eller utstilling. Han har mye større bur hjemme hvor han kan stå, sitte og snu seg uten problem. Dette buret ser litt for lite ut synes jeg, og han skal jo være i det i noen timer hvis man venter på sin tur på utstilling, eller gjennomgår teori på et kurs. Vil jo heller ikke at det skal være ubehagelig for ham å ligge i det over lang tid. Men vil også ikke kjøpe det største buret, om det ikke er nødvendig, da det blir tyngre å bære med seg. Så hva synes dere? Returnere dette buret og kjøpe en størrelse større, eller går det fint? Størrelsen på buret er: B 50,5 x D 76 x H 48 cm Og han er ca. 50+ cm i mankehøyde, og fra nakke til halerot 50+ cm, så han har ikke mulighet til å stå eller sitte i buret. Endret 1. Desember 2021 av Hannah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 1. Desember 2021 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2021 (endret) Mtp. at kurs og utstilling ofte medfører mange timer venting i bur, og gjerne skal de ha plass vann tilgjengelig også, så vil jeg absolutt si dette er for lite, ja. Å kunne stå oppreist (da med god plass over mankehøyde for hode), strekke seg og snu seg behagelig burde være et minimum. Tøybur er skremmelig lette, endel kommer også med trekk med bærereimer du kan hive over skuldra Endret 1. Desember 2021 av maysofie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannah Skrevet 1. Desember 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2021 1 hour ago, maysofie said: Mtp. at kurs og utstilling ofte medfører mange timer venting i bur, og gjerne skal de ha plass vann tilgjengelig også, så vil jeg absolutt si dette er for lite, ja. Å kunne stå oppreist (da med god plass over mankehøyde for hode), strekke seg og snu seg behagelig burde være et minimum. Tøybur er skremmelig lette, endel kommer også med trekk med bærereimer du kan hive over skuldra Ok, takk for svar. Da sender vi dette i retur og bestiller noe større Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 1. Desember 2021 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2021 Jeg ville kjøpt minimum et bur på 60x90 med høyde ikke mindre enn 60 cm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts