Gå til innhold
Hundesonen.no

Chana


Audhild

Recommended Posts

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Håper alle hadde en flott 17 mai! Det hadde vi, selv om det ble en rolig dag hjemme! :angry:

Her kommer noen bilder av jenta mi:

17maiforum.jpg

17maiforum2.jpg

17maiforum3.jpg

17maiforum4.jpg

  • 1 month later...
Skrevet

Her kommer noen nye bilder av jenta mi :icon_redface:

chanajuni%20(25).jpg

Sove under gyngestolen er deilig :P

chanajuni%20(38).jpg

Er jeg ikke nydelig?!?

chanajuni%20(68).jpg

Yuhuuu!!

chanajuni%20(50).jpg

Pinne er gøøøy!

chanajuni%20(76).jpg

På Hellestøstranden, speider utover...

chanajuni%20(88).jpg

Mamma, jeg kommer!!

chanajuni%20(99).jpg

Sand er godt :P

Skrevet

Heia ;)

Du vett jo at Chana e min favoritt hund.

Itte Janco då selvfølgelig :) Men hu e på ein veldig goe 2. plass

Klem

  • 4 months later...
Skrevet

OJ! Nå var det virkelig lenge siden sist jeg var innpå hundesonen! På tide med en oppdatering kanskje?! :)

Chana er blitt 1 1/2 år og er ei kjempe snill og aktiv jente! Vi har nå begynt å trene agility, spor og litt mer lydighet enn vi har gjort tidligere.

Hjemmesiden hennes er oppdatert med ny layout og dagboken blir oppdatert jevnlig - kom å les da vell :wub:

Blir veldig glad for en melding i gjesteboka! Hadde satt pris på om noen kunne ha tipset meg med linker :rolleyes:

www.chana.vze.com

Skrevet

OJ! Nå var det virkelig lenge siden sist jeg var innpå hundesonen! På tide med en oppdatering kanskje?! :D

Chana er blitt 1 1/2 år og er ei kjempe snill og aktiv jente! Vi har nå begynt å trene agility, spor og litt mer lydighet enn vi har gjort tidligere.

Hjemmesiden hennes er oppdatert med ny layout og dagboken blir oppdatert jevnlig - kom å les da vell :wub:

Blir veldig glad for en melding i gjesteboka! Hadde satt pris på om noen kunne ha tipset meg med linker :rolleyes:

www.chana.vze.com

Skikkelig stilig layout på siden din :) , men jeg får ikke til å klikke på noen av linkene som manuvrerer meg videre på siden din verken i FireFox eller Explorer?

Skrevet

Skikkelig stilig layout på siden din :wub: , men jeg får ikke til å klikke på noen av linkene som manuvrerer meg videre på siden din verken i FireFox eller Explorer?

Ikke jeg heller. Dvs hvis jeg trykker midt mellom dagbok og linker, så kommer jeg inn på Chana sin side. Resten av linkene ligger bortover til høyre i 'løse' luften.

Synes også layouten var kjempekul, har alltid likt sidene du har laget. :)

Skrevet
hm rart...... siden min er laget til en oppløsning på 1024 * 768. Hva oppløsning bruker dere?

1280 x 1024. Min side er også laget for 1024 x 768, så kanskje det går an å gjøre sånn at linkene er på 'rett' plass uansett oppløsning. :) Siden din gjentar seg forresten også. Men den var veldig flott! :D *følesegslemsomsierdummetingomsidentilAudhild* :wub:

Skrevet

1280 x 1024. Min side er også laget for 1024 x 768, så kanskje det går an å gjøre sånn at linkene er på 'rett' plass uansett oppløsning. ;) Siden din gjentar seg forresten også. Men den var veldig flott! :P *følesegslemsomsierdummetingomsidentilAudhild* :D

Haha! *Audhildtarsegselvfølgeligikkenæravdet!baregladforkritikk* :P:(

Jeg vet desverre ikke hvordan jeg lager den til andre oppløsninger :( Jeg er sååå lost når det gjelder hjemmesider! Hvilket program lager du hjemmesiden i?

Hadde vært kjekt å tatt en tur på Bråstein i sammen?! :P

Skrevet

Programmet jeg har brukt heter Notepad. ;) Har laget bildene som gjør layouten i PSP, resten er sånne klistre og lime koder fra nettsidehjelpsider.. :D

Bråsteinstur må vi få til vet du, vi er klare anytime. :( Bare å sende en melding når det passer, det er jo dere som må kjøre laaaangt. :P Vi er ofte i hundeskogen vi. :(

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...