Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå februar


Mardina
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fysjass, så jeg kan angre meg på at jeg ikke beholdt denne kule tøtta hjemme!  Håper det ikke bare er jeg som er valpesyk?

Tuija og jeg tok oss en telttur den siste stjerneklare vinternatt. Hun sov i soveposen min hele natten. Tror det var vært rundt minus 10 grader. Vågnede opp til flotteste soloppgang...

Henger meg på dere som ikke er spesielt fan av valpetiden. Vi er midt i den nå og jeg GLEDER meg til han er voksen og faktisk kan være en fungerende hund i hverdagen ? Søt da. 

Posted Images

On 2/22/2021 at 12:17 PM, bie said:

Henger meg på dere som ikke er spesielt fan av valpetiden. Vi er midt i den nå og jeg GLEDER meg til han er voksen og faktisk kan være en fungerende hund i hverdagen ?

Søt da. 

 

Du, jeg så ikke denne. Presentasjonstråd, takk? Og hvordan landet du på vizsla!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
On 3/18/2021 at 3:27 PM, simira said:

Du, jeg så ikke denne. Presentasjonstråd, takk? Og hvordan landet du på vizsla!?

Og jeg så ikke denne før nå ?

Har ikke gidd i meg til å opprette en egen tråd, men jeg skal nå svare deg i det minste!

Samboer har vært gira på fuglehund en god stund men jeg har satt foten litt ned for disse "virrende, gærne kreka", meen så har svigers sin Vorsteh vokst mye på meg de siste årene og etterhvert blitt akkurat det jeg også ønsker meg i en hund utenom det faktum at hun har en radius på størrelse med ekvator (i mine øyne). Så da startet letingen - finnes det en stående fuglehund som har de samme egenskapene men jobber nærmere eier? Kom over Vizsla flere ganger  men slo den litt ifra oss fordi det er en relativt sjelden rase i Norge, vanskelig å få tak i, ikke så mange individer å møte osv. Men så sendte vi tilslutt avgårde en mail til valpeformidler i klubben som satte oss i kontakt med en oppdretter i nærheten. Vi stilte en haug med spm, fant ut at Vizsla faktisk kunne passe oss ganske bra og vipps fikk vi tilbud om valp fra kullet som oppdretter hadde på vei. 

Så nå har jeg til og med tatt jegerprøven og synes ikke denne lille saken er så virrete og gæren som jeg så for meg, hvertfall ikke foreløpig :D

Endret av bie
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...