Mirai Skrevet 11. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2006 Tips, hva som helst! Jeg har null ideer. Ikke har jeg penger heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 11. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2006 Må du gjøre noe? Jeg ville kanskje da bakt en god kake jeg vet at han liker. Eller lage middag. Eller lage gavekort på spandering av middag/kino/massasje/++ som du kan gi senere når du får råd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowDOG_ Skrevet 11. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2006 Eg vet ikke mye om sånt men ka som helst vil eg tro gleder han/henne. Eg hadde personlig blitt utrolig glad om noen skrev en kjærlighetsbrev til meg. Ikke det at valentines dag husker meg da. <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 11. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2006 Lage personlig brev, og fint selvlaget kort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 11. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2006 Tips, hva som helst! Jeg har null ideer. Ikke har jeg penger heller Klippekort...Til xen min lagde jeg en gang et laminert klippekort med div tjenester jeg skulle utføre o.l.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 11. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2006 Klippekort...Til xen min lagde jeg en gang et laminert klippekort med div tjenester jeg skulle utføre o.l.. Høhø... Synes det er en god ide jeg, kommer vel til å finne på noe liknende selv, hadde satt pris på å få noe sånt selv også... Edit: høres ut som jeg ikke får noe *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 11. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2006 Du kan jo kjøpe sånne hjerte lapper å lime på hver ting så du hvet han gjør ofte åsså kan du skrive sånne fine ord til han hvor mye du tenker på han osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 11. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2006 Må bare sitere McLeods døtre her ; "What every man wants for Valentines, his Birthday or an anniversary is nudity in a furcoat" En ide, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar