r.johannesen Skrevet 20. Februar 2020 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2020 Hei. Skal bygge dobbetgulv i en varebil slik at jeg får plass til alt hundeutstyret... Er det noen som har bygd dobbelt gulv til varebil selv, da med uttrekkbare skuffer? Noen som har en god bygge oppskrift? bilder? (Er ikke interessert i andre forslag enn dobbeltgulv) legger ved et inspirasjonsbilde av proff løsning... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 20. Februar 2020 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2020 Du kan jo ta en titt her, selv om mange ikke er aktive lengre: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r.johannesen Skrevet 20. Februar 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2020 Akkurat nå, simira skrev: Du kan jo ta en titt her, selv om mange ikke er aktive lengre: Ja, den har jeg sett. Men der er det burløsninger, det er ikke det jeg trenger hjelp til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 20. Februar 2020 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2020 Hvis du ser gjennom tråden så er det en god del oppbygde bur og varebilløsninger også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 20. Februar 2020 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2020 jeg har kurver fra IKEA under gulvet på min bil. Del ett slikt stativ med kurver, skrudd de fast i karmer av tre og vips har man meget billige kurver. Men skulle gjerne hatt slikt som på bildet ditt- kan jo sikkert være mulig å få tak i slike brukt, men koster vel endel uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoloomg Skrevet 21. Februar 2020 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2020 De selger en del av disse proffe løsningene brukt på finn, bare et tips. Ellers tror jeg hadde satt opp noen pinner(hva er vel et bedre ord på det?) og lagt over en stokk, enten på høyde med hjulbuen inni, eller lavere alt etter som. Fått tak i ei HDF/MDF plate og plassert oppå. Muligens avstivet på midten. Under der hadde jeg plassert slike bokser med lokk og hjul, og laget til en stopper bak slik at de ikke triller innover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r.johannesen Skrevet 21. Februar 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2020 Jo, er fullt klar over at de selges en del på Finn. Men jeg spurte om tips, til de som har bygd selv. skal ha uttrekkbare skuffer. Så hadde vært fint med erfaringer fra andre før man begynner og bygge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 28. Februar 2020 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2020 Jeg har hjemmebygget opphevet gulv i min varebil. Det ble bygget en kraftig ramme med fastskrudd finérplate oppå. Alt sammen er festet til bilens originale lastekroker. Laget "skinner" til skuffer (murdunk fra Biltema). Simpelt, men fungerer veldig godt. Fastlimt gummimatte på toppen. Hatt denne løsningen nå i 3 år, og jeg er veldig fornøyd 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r.johannesen Skrevet 22. Mars 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2020 Ble at jeg fant skuffer på Finn som var rimelige. monterte plate i bunn, skuffene også plate på toppen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 17. Juli 2020 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2020 On 3/22/2020 at 3:25 PM, r.johannesen said: Ble at jeg fant skuffer på Finn som var rimelige. monterte plate i bunn, skuffene også plate på toppen. Det ble skikkelig flott! Hva søkte du etter for å finne slikt på finn? Og hva heter platene du har brukt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 13. Oktober 2022 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2022 (endret) Kan du låse de skuffene også? Så litt sånn ut! EDIT: oi, denne var vist gammel. Jaja sånn går det. Endret 13. Oktober 2022 av Rocket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts