Ingidano Skrevet 21. Oktober 2018 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2018 Unike halsbånd til din hund Lager etter mål og etter dine farge- og mønster ønsker. Selve dekorbåndet blir håndvevd av meg, så her har du sjansen til å få noe ingen andre har Disse er testet på mine egne hunder, og holder fint til 28-30kg belgere. Har også på planen å veve kobbel og utstillingsliner. Lager også andre ting enn halsbånd, kan nevne kamerastropper, gitarstropper, julepynt + + + Sjekk ut vevboden.wordpress.com, eller søk meg opp på facebook: Vevboden. 3 Siter
Ingidano Skrevet 16. Mars 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2019 På tide med ett nytt kobbel til hunden din? Eg håndvever bånd med og uten refleks. Lager to typer, en med nylonwebbing, og en forsterket med nylontråder i selve båndet. Hurtigtørkende og lette bånd. Legger også inn bilder av halsbåndene på nytt siden de forsvant fra forrige post. Gi gjerne en lyd dersom du ønsker noe laget til din hund. 4 Siter
Stjerneskinn Skrevet 16. Mars 2019 Rapporter Skrevet 16. Mars 2019 Så mye fint du lager! Kanskje jeg kommer tilbake til deg en gang for å bestille pyntehalsbånd og matchende armbånd til meg ? 1 Siter
Ingidano Skrevet 16. Mars 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2019 Just now, Stjerneskinn said: Så mye fint du lager! Kanskje jeg kommer tilbake til deg en gang for å bestille pyntehalsbånd og matchende armbånd til meg ? Gjør gjerne det Siter
Ingidano Skrevet 27. April 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2019 Snart 17.mai, og flaggene kommer frem. Sett med kobbel og regulerbart halsbånd. Dette er solgt, men ønsker du noe lignende til din hund rekker eg å lage flere i tide til feiringen 3 Siter
Recommended Posts