yurij Skrevet 9. September 2018 Rapporter Share Skrevet 9. September 2018 Dere som fester hundene foran, vil dere vise frem festet til stem på sykkel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirapusen Skrevet 9. September 2018 Rapporter Share Skrevet 9. September 2018 Jeg festa bare båndet rundt styret jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 9. September 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. September 2018 Akkurat nå, Mirapusen skrev: Jeg festa bare båndet rundt styret jeg Da får du kort kobbel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirapusen Skrevet 9. September 2018 Rapporter Share Skrevet 9. September 2018 Akkurat nå, yurij skrev: Da får du kort kobbel? Med 3 meters kobbel synes jeg det blir passe. Men nå har ikke jeg sykla med de mest ville hundene, de har vært sånn halvlydige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 9. September 2018 Rapporter Share Skrevet 9. September 2018 (endret) Jeg har 3m-line (ca. 1m bakline) festet rett i styret, jeg. Om jeg ikke har hodelykta på styret eller sykler på ukjente veier, har jeg lina i magebelte. Nå har ikke vi så folkesfulle veier, akkurat Endret 9. September 2018 av maysofie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 9. September 2018 Rapporter Share Skrevet 9. September 2018 Bruker dette festet til to belgere. Litt klønete å få festet det til sykkelen, så det er høyere enn eg helst ville hatt det. Men trenger liksom bremser også Festes med en bøyle og to muttere. Karabinkrok mellom kroken i festet, og til strikkbåndene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 9. September 2018 Rapporter Share Skrevet 9. September 2018 Bruker ca 2 m line mener jeg(mr koppel), fester rett i styret Nå synes jeg mr koppel er langt nok, mulig det er 2.30 eller noe slikt. men ønsker man lengre kan man jo bare koble på en ekstender eller en hanefot eller et eller annet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 10. September 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2018 Kunne tenkt meg noe ala denne så ikke linene går i fremhjulet https://www.k9trailtime.com/shop/windog-bike-scooter-attachment.html og som det ikke går å skade hundene med om man plutselig på slenge seg for å få stopp... Ingen som har en sånn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 10. September 2018 Rapporter Share Skrevet 10. September 2018 (endret) her er kickbike, men prinsippet er likt. Selve trekklina er festet til stanga, men med et "plastrør" som holder stanga vekk fra hjulet- Det er altså ingen belastning på plastrøret, den er bare der for å holde tauet vekk fra hjulet. plastrøret festes med surring. (og ja. hunden ble børstet senere , pluss selen er litt for stor. (både litt lang og litt stor i halsen) ) Endret 10. September 2018 av Meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 10. September 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2018 Akkurat nå, Meg skrev: her er kickbike, men prinsippet er likt. Selve trekklina er festet til stanga, men med et "plastrør" som holder stanga vekk fra hjulet- Det er altså ingen belastning på plastrøret, den er bare der for å holde tauet vekk fra hjulet. plastrøret festes med surring. (og ja. hunden ble børstet senere ) Ikke dumt, bedre med plast enn de metallstengene med skruer og sånt på om alt går i bakken i vill fart og hundene henger fast i sykkelen. Kan egentlig bare lage hull i røret og stripse da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 10. September 2018 Rapporter Share Skrevet 10. September 2018 (endret) Just now, yurij said: Ikke dumt, bedre med plast enn de metallstengene med skruer og sånt på om alt går i bakken i vill fart og hundene henger fast i sykkelen. Kan egentlig bare lage hull i røret og stripse da? tauet henger faktisk UNDER og ikke inni røret, dette er ikke hult. Men Mastertrail (sparkesykkel med tre hjul) brukte tau Inni et rør. så ja. begge deler burde funke. (ser du nærmere på bildet ser du at røret/stanga er ganske lang, formet (ved hjelp av varmepistol, så plasten blir tøyelig) som sykkelens ramme) Endret 10. September 2018 av Meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 10. September 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2018 Ah så tauene er festet på undersiden av røret? Tenkte du hadde åpnet røret langs oversiden og lagt tauet nedi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 10. September 2018 Rapporter Share Skrevet 10. September 2018 Just now, yurij said: Ah så tauene er festet på undersiden av røret? Tenkte du hadde åpnet røret langs oversiden og lagt tauet nedi. det er stripset fast på siden av røret. kan prøve å ta bilde senere om du vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 10. September 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2018 Akkurat nå, Meg skrev: det er stripset fast på siden av røret. kan prøve å ta bilde senere om du vil. Gjerne det om du har bry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts