vhp Skrevet 16. August 2018 Rapporter Skrevet 16. August 2018 Noe som har anbefalinger om gode strikkbånd? Ca 2.5 m lange, ålreite å holde i og helst en løkke nærmest bikkja som kan brukes i møte med andre. Har en trekkvillig stor terrier og en landseer jeg går med, så det er viktig at de holder.. Har bl.a mr-kobbel, syns det er litt mange ringer på det, og det er også litt vondt å holde i når bikkjene veldig gjerne vil hilse på de vi møter.. Siter
Quack Skrevet 17. August 2018 Rapporter Skrevet 17. August 2018 Jeg har kjørestrikk fra Non Stop og et strikkbånd fra Zero DC. Jeg synes begge er gode å bruke, men kjørestrikket er nok litt kort. Det fra Zero DC er 2.5 meter, godt å holde i, og det er god kvalitet. Det har ikke en løkke nederst ved hunden, dessverre. Halti har et elastisk kobbel med løkke nederst, men det er bare to meter. Ruffwear har også et bånd, roamer tror jeg det heter. Det er langt nok, har løkke nederst, men jeg synes løkken øverst er litt rar. Kanskje noen av disse kunne passe? Siter
Monikawt Skrevet 17. August 2018 Rapporter Skrevet 17. August 2018 Ikke helt det du er ute etter, men jeg er veldig fornøyd med dette: https://www.skistart.com/nor/aret-rundt/hundsport/baggen-ekspanderkobbel-3m.html Finnes i flere lengder. Godt å holde i, og strikken er øverst, slik at det er enkelt å holde kontroll på hunden under feks passeringer eller lignende. Siter
Wildlife Skrevet 17. August 2018 Rapporter Skrevet 17. August 2018 jeg har nettopp bestilt kobbel med strikk fra minipina. Sjekk ut om ikke de har noe som dekker krava dine?:) Siter
Pixie Skrevet 17. August 2018 Rapporter Skrevet 17. August 2018 Jeg var veldig fornøyd med Ruffwear Roamer kobbel! hund som hobby Siter
Recommended Posts