Wednesday Skrevet 20. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2018 (endret) Rafiki basenji har en rund hårløs flekk i nakken. Den har vært der en stund, og ikke forandret seg. Han virker ellers å være i farta, så jeg har ikke vært hos veterinær. Hva kan det være? Endret 20. Mars 2018 av Wednesday Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 20. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2018 Har han blitt vaksinert akkurat der? Eller fått noe påflekkningsvæske? Jeg opplevde noe tilsvarende en gang med en katt. Veterinærens konklusjon den gang var en lokal hudreaksjon på injeksjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 20. Mars 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2018 Hm, det kan jo hende vaksinen har blitt satt akkurat der. Men kom pelsen tilbake på katten? For Rafiki har vært sånn ganske lenge nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 25. November 2018 Rapporter Share Skrevet 25. November 2018 Gjetter ringorm. fant vet ut årsaken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 1. Desember 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2018 Nei, fant ikke ut av det. Vet tror ikke det er ringorm, hun mente det burde bli mer da. Men er fortsatt bare denne ene flekken. Så da konkluderer vi med "vet ikke", så lenge han ikke plages og den ikke blir større eller det blir flere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 1. Desember 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2018 hva spiser den? Tørrfôr? med hvete? Jeg hadde en siberian husky som sleit med en hårløs flekk i nakken. Det ble etterhvert større. testa for alt mulig. Skifta fôr til et uten hvete. Etter det kom pelsen tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 1. Desember 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2018 Hmm. Han spiser RC tørrfôr. Men flekken har enda ikke endret seg, og jeg ser jeg startet denne tråden i mars. Da er det sikkert ikke så farlig, og jeg lar det bare være fram til noe eventuelt endrer seg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts