Gjest Skrevet 17. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2018 Jeg skulle så gjerne lest noen artikler fra elsevier og 1 hos Wiley. Er det noen som kunne tenkt seg å få direktelinker til 3 artikler og så sende .pdf'ene til meg etterpå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 21. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2018 Fikk du tak i? Jeg kan prøve og se hva jeg har tilgang til via universitetet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 21. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2018 (endret) Oria (har materiale som finnes ved ulike norske fag- og forskningsbibliotek) kobler sammen flere databaser i ett søk, kanskje det også kan være et forsøk? Kan finne saker som er tilgjengelig online der også. Endret 21. Mars 2018 av Bananen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nimbus Skrevet 26. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2018 Hvis det ikke har ordnet seg — jeg har tilgang og kan godt sende pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts