QUEST Skrevet 15. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2018 (endret) Hvordan går man frem for å legge ved bilder i PM? Finner ikke ut av det, mulighetene er å legge ved URL eller eksisterende lenke.. ( jadda @Siri, jeg vet..inkompetent..) @Anette @Alvira, @mushi ? Det er tydeligvis ikke bare jeg som ikke får det til.. Er det mulig å få endret på dette, slik at man enkelt kan sette inn bilder i PM? @RAH? Endret 15. Februar 2018 av QUEST Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Busann Skrevet 15. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2018 (endret) Lat som du skal skrive ett nytt innlegg, last opp bilde du skal bruke der, når det er lastet opp kan du gå ut av innlegget. Gå til PM og bruk Insert existing attachement, da skal du finn bildet der. Litt tungvint, men eneste måte jeg har fått det til på. Endret 15. Februar 2018 av busann 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 15. Februar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2018 Akkurat nå, busann skrev: Lat som du skal skrive ett nytt innlegg, last opp bilde du skal bruke der, når det er lastet opp kan du gå ut av innlegget. Gå til PM og bruk Insert existing attachement, da skal du finn bildet der. Litt tungvint, men eneste måte jeg har fått det til på. Takk , det fungerte med veldig tungvindt. Prøvde å kopiere inn bilder, men det gikk ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2018 3 hours ago, QUEST said: Takk , det fungerte med veldig tungvindt. Prøvde å kopiere inn bilder, men det gikk ikke. Får du ikke dette skjermbildet når du velger "send melding/compose new" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 15. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2018 7 timer siden, QUEST skrev: Hvordan går man frem for å legge ved bilder i PM? Finner ikke ut av det, mulighetene er å legge ved URL eller eksisterende lenke.. ( jadda @Siri, jeg vet..inkompetent..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Busann Skrevet 15. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2018 2 hours ago, Anette said: Får du ikke dette skjermbildet når du velger "send melding/compose new" ? Jeg får det iallefall ikke opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 15. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2018 det er ikke et valg lengre nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2018 30 minutes ago, Malamuten said: det er ikke et valg lengre nei Daa skal jeg titte, skjermbildet mitt ble tatt istad liksom 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 16. Februar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2018 15 timer siden, Anette skrev: Får du ikke dette skjermbildet når du velger "send melding/compose new" ? Nei, jeg får dette bildet opp; Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2018 @QUEST tester du nå? Skal ha skrudd det på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 16. Februar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2018 29 minutter siden, Anette skrev: @QUEST tester du nå? Skal ha skrudd det på Will do Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 16. Februar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2018 @Anette; 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2018 Ble nysgjerrig nå på hvilke bilder folk sender på PM! ☻☻ 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 16. Februar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2018 Akkurat nå, Lola Pagola skrev: Ble nysgjerrig nå på hvilke bilder folk sender på PM! ☻☻ Bare grisebilder.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2018 9 timer siden, QUEST skrev: Bare grisebilder.. Regnet med det ja ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts