WelshenNemi Skrevet 9. Februar 2018 Rapporter Skrevet 9. Februar 2018 Er det bare hos meg forumet er ekstremt treigt etter oppdatering? Er det noe som er pga forumet ikke er ferdig kanskje? Alle andre sider fungerer fint. Siter
simira Skrevet 9. Februar 2018 Rapporter Skrevet 9. Februar 2018 Ikke bare hos deg nei. (med forbehold om at jeg sitter i Utlandet, men alt annet fungerer greit) Siter
WelshenNemi Skrevet 9. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2018 Får tydeligvis heller ikke opp varsel om at noen har svart. Siter
Sprettballen Skrevet 9. Februar 2018 Rapporter Skrevet 9. Februar 2018 Her også. Ingen andre nettside er trege. Siter
Kaisen Skrevet 9. Februar 2018 Rapporter Skrevet 9. Februar 2018 Her er det ikke tregt. Og jeg får også opp varsler. Men jeg er på mobil da, vet ikke om det kan ha noe å si? Siter
WelshenNemi Skrevet 9. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2018 Akkurat nå, Kaisen skrev: Her er det ikke tregt. Og jeg får også opp varsler. Men jeg er på mobil da, vet ikke om det kan ha noe å si? Jeg er ogsåpå mobil, ikke tapatalk. Siter
Anette Skrevet 9. Februar 2018 Rapporter Skrevet 9. Februar 2018 Jeg vil anta det er fordi forumet indekseres igjen etter oppdatering Vi er nå på 83 % så er vel ikke så lenge igjen 1 Siter
WelshenNemi Skrevet 9. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2018 10 minutter siden, Anette skrev: Jeg vil anta det er fordi forumet indekseres igjen etter oppdatering Vi er nå på 83 % så er vel ikke så lenge igjen Lurte på om det var årsaken, men tenkte å si ifra i tilfelle det ikke var det Siter
WelshenNemi Skrevet 9. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2018 Akkurat nå, Raksha skrev: Går bedre nå, her hvertfall Ja ble mye kjappere her også nå 1 Siter
Mardina Skrevet 9. Februar 2018 Rapporter Skrevet 9. Februar 2018 Fortsatt litt tregt her. Må ofte trykke to ganger på knappen for å komme til forum-forsiden Siter
QUEST Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 Det eneste jeg opplever som tregt er hvis jeg går tilbake i Akkurat Nå tråden. Der går det en tid før den ønskede siden vises. Siter
Siri Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 Opplevde bare litt treghet med oppdatering av forsida i går - nå går det utmerket Siter
Guest Christine Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 Blir tiden for siste innlegg fikset, eller er det bare hos meg det ser merkelig ut? Altså på hovedsiden, der man ser hvem som har postet sist i en kategori, og hvor lenge det er siden. Siter
Anette Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 24 minutes ago, Christine said: Blir tiden for siste innlegg fikset, eller er det bare hos meg det ser merkelig ut? Altså på hovedsiden, der man ser hvem som har postet sist i en kategori, og hvor lenge det er siden. Ser det slik ut eller annerledes? Siter
Guest Christine Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 23 minutter siden, Anette skrev: Ser det slik ut eller annerledes? Ser slikt ut: Siter
Anette Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 Just now, Christine said: Ser slikt ut: okidok, det så jo litt dumt ut! Noterer det Siter
Teserere Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 (endret) Nå har jeg prøvd å lese meg opp i akkurat nå, men forumet bare står og laster og laster. Når det hadde gått 3 minutter uten å klare å laste en side gadd jeg ikke mer. Edit: sånn har det stått i flere minutter: Endret 10. Februar 2018 av Teserere Siter
Kaisen Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 Akkurat nå, Teserere skrev: Nå har jeg prøvd å lese meg opp i akkurat nå, men forumet bare står og laster og laster. Når det hadde gått 3 minutter uten å klare å laste en side gadd jeg ikke mer. Edit: sånn har det stått i flere minutter: Samme her.. jeg kan trykke meg innpå den siste siden i tråden, men hvis jeg prøver å gå en side tilbake så står det bare å laster Siter
RAH Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 Jeg har nå installert og aktivert caching på forumet. Forhåpentligvis vil dette gjøre forumet mer snappy 1 Siter
Sprettballen Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 Hva betyr omdømmepoeng? Det grønne tallet som står ved siden av plussen under profilbildet? 2 Siter
mushi Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 28 minutter siden, Sprettballen skrev: Hva betyr omdømmepoeng? Det grønne tallet som står ved siden av plussen under profilbildet? Tipper det er hvor mange likes du har! Nå har du 4145, skal gi deg en like! Edit: Jepp, da fikk du 4146! Siter
Sprettballen Skrevet 10. Februar 2018 Rapporter Skrevet 10. Februar 2018 Akkurat nå, mushi skrev: Tipper det er hvor mange likes du har! Nå har du 4145, skal gi deg en like! Edit: Jepp, da fikk du 4146! Ah, det var det ja! Siter
Recommended Posts